Nieuwe Secretaris AFCN

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door QuickSilver »

Goedemorgen luitjes,

In maart 2017 zou ik, na 3 jaar bestuurslid te zijn geweest, sowieso stoppen met mijn bestuursfunctie. Maar vanwege toenemende drukte op mijn werk heb ik moeten besluiten om eerder te stoppen. Positief is het natuurlijk dat het op mijn werk erg goed gaat en we daardoor erg veel opdrachten krijgen. Nadeel is wel dat ik daardoor steeds meer prioriteiten moet gaan stellen. Waardoor ik steeds zuiniger moet omgaan met mijn vrije tijd.

Gelukkig was ik al bezig met mijn opvolging, want ik wil het natuurlijk wel goed geregeld hebben voor mijn cluppie. En wat ben ik blij dat ik een opvolgster heb gevonden. Eerder heb ik haar enthousiasme en daadkracht mogen ervaren op de beurs. En met datzelfde karakter rijdt ze ook op haar MT-07. Dames/heren mag ik voorstellen aan de nieuwe Secretaris AFCN Ada Smith-Verheul!!!!!! :hello1: :hello1: :hello1:

Zij zal deze functie in ieder geval tot aan de ALV in 2017 vervullen. Hopelijk bevalt deze functie haar zo goed dat ze vanaf 2017 doorgaat. Natuurlijk dient ze dan wel, als ze besluit om door te gaan, op de ALV gekozen worden. Maar dat zal zeker niet het probleem zijn :lol: .

Het bestuur bestaat dan nu uit:

Charles Rijken, Voorzitter
Ada Smith, Secretaris
Diana Hellinga, Penningmeester
Ronald Hoekstra, Algemeen bestuurslid
Charlotte Luijk, Algemeen bestuurslid

groetjes :hello2: ,
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Gebruikersavatar
wallie
105,2 kW
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:28
Locatie: Alkmaar

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door wallie »

Nicolette heel sterkte met je drukke job.

En Ada fantastisch dat je het bestuur gaat versterken. :hello1:
Ook jij heel veel sterkte. :violent1:

Toch weer fantastisch om te horen dat er steeds weer nieuwe mensen opstaan die hart voor ons cluppie hebben.
Han
Kaptein
35 kW
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jan, 2016 22:10
Locatie: waddinxveen

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door Kaptein »

Ha Nicolette Fijn voor je dat je het druk hebt met je baan , WERK IS GELD
Heb je niet veel meegemaakt ,maar toch bedankt voor de inzet .het is een leuke club

En ADA .GEFELICITEERD MET JE FUNCTIE ALS CECRETARIS ,LEUK VOOR JE .SUCCES EN VEEL PLEZIER. :notworthy:
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door NZMSLex »

Bedankt voor al het goede werk dat je voor de club hebt gedaan Nicolette! Ada, super dat je deze mooie taak op je wilt nemen!
Supermeiden (dat door mijn iPhone wordt vertaald als superieuren, en dat klopt eigenlijk ook wel :notworthy:
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door hans l »

:notworthy: :notworthy: :notworthy:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door Rik »

Nicolette, bedankt voor je bestuurlijke werkzaamheden. Laat dat werk je er dan niet van weerhouden de normale clubbezigheden, zoals rondjes rijden door NL en daarbuiten, mee te maken.
Fijn dat Ada direct beschikbaar was om je op te volgen. Goed geregeld!
Succes Ada!
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door QuickSilver »

Hartstikke bedankt voor jullie reacties. Vaak ben je op de achtergrond bezig, wat niet elk lid in de gaten heeft. Heb het in ieder geval met plezier gedaan. Je wilt toch wat terug doen voor je gezellige cluppie.

En met deze keuze blijft er juist wat ruimte over om te rijden :enjoy: \:D/ . Dus dat komt goed :thumbup:

Ik besef trouwens nu pas dat het bestuur grotendeels uit dames bestaat...... :lol: . Maar met Charles en Ronald zorgt dat voor een goed evenwicht.

greetz
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Gebruikersavatar
Raceblu07
50 kW
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 22 feb, 2016 21:01
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door Raceblu07 »

Hé Nicolette, hartelijk dank voor je geweldige inzet van de afgelopen jaren als secretaris voor deze mooie club. =D> =D>

Mezelf voorstellen hoeft denk ik niet. Ik ben al wat langer lid van AFCN maar de afgelopen paar jaar iets actiever zullen we maar zeggen.
Met veel plezier rij ik mee met de ritten en probeer ik zo veel mogelijk aanwezig te zijn. Ik voel me bij de club ook thuis.

Als 'nieuwe' secretaris hoop ik de taak net zo goed te kunnen volbrengen als mijn voorgangster. Ieder geval tot maart 2017 :-D maar ik hoop wel langer.

Leuke reacties op het forum, dank hiervoor!

Tot ziens ieder geval op de eerstvolgende rit, GEZELLIG :enjoy: :enjoy: :enjoy:

Groetjes Raceblu Ada
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door Gert Roelofs »

Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers.
Nicolette bedankt voor alle inzet en ik weet o.a. van Michel hoe druk jij het hebt.
Ik weet zeker dat Ada een goede opvolger van Nicolette zal zijn.

Groetjes
Gert
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: Nieuwe Secretaris AFCN

Bericht door Fazerfun »

Nicolette, sterkte met alle drukte op je werk, ik begrijp het helemaal dat je een bestuurstaak er nu niet bij kunt hebben; hopelijk kun je wel af en toe even uitwaaien op je Fazer.
Succes Ada, mooi dat jij het stokje over neemt.

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Plaats reactie