Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestanden

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestanden

Bericht door Charleyr »

Het bestuur en Commissie van de club is op zoek naar leden, die ervaring hebben met het maken van routes.
Wij als club, willen nu eenmaal ook zorgen, dat een deel of de volledige bezetting van de huidige toer commissie met "pensioen" kan gaan en zich ook eens kan laten verrassen door de input vanuit het huidige leden bestand.
Voor velen misschien een vanzelfsprekendheid, echter weet, dat deze leden, zich elk jaar uit de naad aan het werken zijn, in hun vrije tijd, kosteloos, om ons te vermaken met een behoorlijk aantal mooie ritten, zowel dagtochten als evenementen.
Ik wil hier toch wel benadrukken, dat deze Club, staat en valt met niet alleen de leden, maar de voor velen onzichtbare vrijwilligers, die allerlei randzaken voor de Club regelen.
Deze randzaken zijn essentieel en je kan je voorstellen, dat deze radertjes moeten blijven draaien, maar stel dat er een radertje plotseling verdwijnt, wat gebeurd er dan met het totale mechanisme?
Ik denk dat niemand erbij gebaat is, dat dit geschied of dat er geen vervangend radertje meer is!


Wat zoeken wij?

Eigenlijk leden, die vanuit hun eigen ervaring een x-aantal routes kunnen fabriceren, of wellicht ergens een hele partij mooie routes op de plank hebben liggen.
Hoewel de agenda voor dit jaar behoorlijk gevuld is, moeten wij alvast vooruit gaan kijken en wellicht dat er misschien al een deel kan worden voorbereid voor volgend jaar.
In principe staan wij voor alles open.

1. Heb je een leuke route ergens electronisch beschikbaar, gaarne de route uploaden
2. heb je ervaring met routes maken en je voelt je nauw betrokken bij de club, maar wil je niet op de voorgrond treden als De Toer operator, prima dat respecteren wij en wij zorgen dat het organisatorische deel voor onze rekening komt.
3. Heb je ervaring met routes maken en je voelt je je nauw betrokken bij de Club en wil graag alles regelen, prima wij zorgen dat je je niet beperkt zal voelen in je creatieve vrijheid!

Gaarne reacties mailen naar het bekende adres:
http://www.fazer.nl/index.php?option=co ... &Itemid=92

Heb je zelf een route beschikbaar? dan gaarne mailen incl. attachtment naar info@fazer.nl

Tip: Het is best mogelijk, dat er een bepaalde dag of meerdaagse route, opnieuw kan worden ingezet, want het is niet perse noodzakelijk om iets helemaal nieuws te gaan ontwerpen, want wat is er op tegen om een heel mooi dag of meerdaags evenement, een keertje opnieuw te gaan doen.
Ik kan mij voorstellen, dat er al heel veel "op de plank" ligt en daar zitten waarschijnlijk heel veel pareltjes tussen, die de moeite waard zijn voor een herhaling.

Dus, kijk eens in het archief v.d. Club of tip ons over een dag / meerdaags Evenement wat de moeite waard is!

Namens het voltallige Bestuur & Commissie leden

Charles Rijken
Voorzitter All Fazer Club Nederland.
Laatst gewijzigd door Charleyr op do 07 apr, 2016 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door SilverTip »

Niet één reactie??? :sad1: Ook niet van ik zou wel willen maar.......???

Word hier wel een beetje verdrietig van moet ik zeggen.........

Gr,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Peter_Smith »

Hoi Charles,

Ik wil wel proberen om een paar routes te gaan maken voor volgend jaar. Op het moment ben ik nog in de lerende fase :read2:
Wij, Ada en ikzelf, zijn al eens bij Michel in de keuken wezen kijken hoe basecamp nou eigenlijk precies werkt. Dat precies is zeker nog niet het geval maar met een beetje oefenen moet het toch mogelijk zijn om een paar routes te maken.

Ik zal dus voor optie 2 gaan. Dat wil ik (wij) zeker wel gaan proberen.

Michel en Wim plan alvast voor de technische dag van volgend jaar banden wissels in na al die "maak een U-bocht" commando's tijdens onze routes.. :-" :-" :dontknow:
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door SilverTip »

Dat is heel goed nieuws Peter en ik ben daar dan ook erg blij mee.
Mocht ik je nog wat kneepjes mogen bijbrengen betreffende Basecamp dan doe ik dit graag.

Later we het er binnenkort nog maar even wat uitgebreider over hebben.

Dank je/jullie wel!!

Gr,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

Peter_Smith schreef:Hoi Charles,

Ik wil wel proberen om een paar routes te gaan maken voor volgend jaar. Op het moment ben ik nog in de lerende fase :read2:
Wij, Ada en ikzelf, zijn al eens bij Michel in de keuken wezen kijken hoe basecamp nou eigenlijk precies werkt. Dat precies is zeker nog niet het geval maar met een beetje oefenen moet het toch mogelijk zijn om een paar routes te maken.

Ik zal dus voor optie 2 gaan. Dat wil ik (wij) zeker wel gaan proberen.

Michel en Wim plan alvast voor de technische dag van volgend jaar banden wissels in na al die "maak een U-bocht" commando's tijdens onze routes.. :-" :-" :dontknow:
Wat een mooie start Peter, een voorbeeld voor wellicht de "twijfelaars" onder ons! :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Laat ik nou nog in de brievenbus van de Voorzitter, een voorstel van Gert hebben liggen over een cursus route maken met Basecamp / Tyre
Dit moet nog uitgewerkt worden, maar ik hoop dat ook de "ervaren" leden met veel route kennis (geografische kennis), zich willen opgeven, want dat kan wellicht helpen bij het gaan maken van nieuwe routes.
ik zal dit op de agenda gaan zetten voor de komende bestuur/commissie vergadering in april!

In ieder geval bedankt voor het aanbod, het begin is er!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Peter_Smith »

SilverTip schreef:Dat is heel goed nieuws Peter en ik ben daar dan ook erg blij mee.
Mocht ik je nog wat kneepjes mogen bijbrengen betreffende Basecamp dan doe ik dit graag.

Later we het er binnenkort nog maar even wat uitgebreider over hebben.

Dank je/jullie wel!!

Gr,

Mies
Graag Michel want er zijn nog wel een aantal vragen over basecamp. Ik neem binnenkort wel contact met je op om het er over te hebben.

Groeten Peter
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door NZMSLex »

Waarde Volvisti,

Ieder jaar maak ik een route voor de club. Dat blijf ik in de toekomst ook doen. Dus da's alvast 1 rit elk jaar.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door FOFO »

Goede initiatieven! Ik wil ook wel een route voor volgend jaar maken.

Groet,
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door SilverTip »

Hulde voor iedereen die wil meehelpen om van 2017 ook weer een mooi seizoen te maken :notworthy: :notworthy: :notworthy: \:D/ :enjoy:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

NZMSLex schreef:Waarde Volvisti,

Ieder jaar maak ik een route voor de club. Dat blijf ik in de toekomst ook doen. Dus da's alvast 1 rit elk jaar.
Bedankt Lex, dat wij weer op je kunnen / mogen rekenen! :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

FOFO schreef:Goede initiatieven! Ik wil ook wel een route voor volgend jaar maken.

Groet,
Bedankt Frank, welkom bij de club van toer "operators". \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Ik wens je veel succes en hoop, dat dit een aanzet gaat worden om nog , (meer), mooie dingen voor de club te doen. :-D :-D
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

Hoi Charley,
Zeker blijf ik ook routes maken voor de club wtb Weerribben, deel van Drenthe, Twente Salland,Achterhoek, deel Duitsland.
Groeten Harry
Bedankt voor je reactie via de mail Harry, dat moet ik toch wel in dit topic zetten, want het is juist goed om te laten zien waar je mee bezig bent en wat je voor de club doet :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

Er hebben zich inmiddels een aantal leden aangemeld, die voor volgend jaar een aantal routes zullen gaan prepareren en aanleveren.
Daarnaast kan je altijd een mooie route aanleveren via info@fazer.nl of http://www.fazer.nl/index.php?option=co ... &Itemid=92
Aan het eind van dit seizoen, zullen wij dan alle routes gaan inventariseren en daar zal vervolgens hopelijk wel iets uit gaan komen voor volgend jaar.

Tip: Het is best mogelijk, dat er een bepaalde dag of meerdaagse route, opnieuw kan worden ingezet, want het is niet perse noodzakelijk om iets helemaal nieuws te gaan ontwerpen, want wat is er op tegen om een heel mooi dag of meerdaags evenement, een keertje opnieuw te gaan doen.
Ik kan mij voorstellen, dat er al heel veel "op de plank" ligt en daar zitten waarschijnlijk heel veel pareltjes tussen, die de moeite waard zijn voor een herhaling.

Dus, kijk eens in het archief v.d. Club of tip ons over een dag / meerdaags Evenement wat de moeite waard is!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Gezocht: Enthousiaste leden met route ervaring / bestand

Bericht door Charleyr »

Peter Schildwacht Hoi Charles,

Ik heb best wel veel routes uitgezet voor mijn werk en voor mijzelf. In binnen en buitenland. Dus ik wil per jaar wel één of twee routes maken.
In de regio Noord- en Zuidholland, Utrecht, Gelderland en Overijssel. Ivm narijden niet te ver weg.
Voldoende ervaring in Mapsource en Basecamp, maar niet voor TOMTOM (Tyre en zo).

Groet,
Peter
Bedankt Peter, en sorry dat ik je verwarde met die "andere" Peter :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie