Installatie gewijzigd bestuur AFCN

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Installatie gewijzigd bestuur AFCN

Bericht door Charleyr »

Beste Leden,



Tijdens de A.L.V. van 5 maart jl. hebben de aanwezige leden bij meerderheid van stemmen 'VOOR' gestemd t.a.v. de aanstelling van Diana Hellinga en ondergetekende voor de functies Penningmeester en Voorzitter.
Daarnaast verwelkomen wij formeel Charlotte van Luijk als Algemeen Bestuurslid

Graag willen wij van deze gelegenheid gebruik maken om de scheidende Penningmeester (Han Walhof) en Voorzitter (Willem v.d. Berg), te bedanken voor de inspanningen, energie en enthousiasme geleverd voor en tijdens afgelopen ambt periode(s).
Het bestuur doet een behoorlijke "aderlating", echter hebben wij als nieuwkomers het geluk dat er voldoende ondersteuning is van zowel de nog zittende bestuursleden als de leden van de commissie.
Dus Nicolette, Ronald, Rik, Patrick, Michel, Gert, Audrey, Willem v.d. V, Bedankt voor de afgelopen periode, waarin jullie ook een zeer dragende en motiverende rol hebben gespeeld en wij hopen, dat jullie ons met hetzelfde enthousiasme blijven helpen.
Uiteraard is een club, niets zonder enthousiaste en actieve leden, dus schroom niet om ons een handje te helpen als het nodig is.

Het nieuwe bestuur, heeft een hoop ambities, die zullen deels worden gerealiseerd, maar misschien ook deels niet. Dit is niet erg en is juist een teken, dat er vers bloed in de club aderen stroomt met nieuwe ideeën of bestaande ideeën, die meer aandacht verdienen.
Daarnaast mogen wij dit jaar, dankzij de tomeloze inzet van heel wat leden op de beurs, toch een 8-tal nieuwe leden verwelkomen.
Het werven van nieuwe leden is de eerste stap, belangrijker wordt de vervolgstap van alle aangesloten leden, het is niet zo, dat kennismaken met nieuwe leden vanzelfsprekend is, daar moet je zelf soms ook wat moeite voor doen.
Als voorzitter van de club, ben ik pas aan mijn 3e lidmaatschap jaar begonnen en heb inmiddels wel gezien, dat de club een rijke historie heeft en op het punt staat om te gaan anticiperen op hedendaagse veranderingen.
Een van de meest veelbesproken veranderingen, zal te maken hebben met de naamconventie , welke meer aansluit bij het hedendaagse gebruik van Yamaha motoren binnen de club en tevens de scope moet verbreden naar de niet Yamaha rijders.
Het open gezicht van de club, moet dus vertaald worden naar een mooie naam en identiek Logo.
Wij starten binnenkort met een uitvraag, waarbij de input van ALLE leden gewenst is, dus controleer de komende dagen regelmatig de mailbox (Fazerflits) of check het Forum voor een desbetreffend Topic.

Ik wens iedereen heel veel plezier voor de komende periode, niet alleen rijplezier, maar ook het plezier van de onderlinge banden en gezelligheid.


Met vriendelijke groeten

Namens het bestuur
Charles Rijken
Voorzitter AFCN
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Installatie gewijzigd bestuur AFCN

Bericht door SilverTip »

Beste Charles,

Ook ik wil graag de mensen in het bestuur en commissies bedanken voor hun inbreng in de afgelopen jaren en de
nieuwe "ploeg" alle succes wensen na het overnemen van het stokje.
Met zo'n grote opkomst op de ALV kun je niet zeggen dat de club niet meer leeft zoals sommigen beweerden de afgelopen tijd.
Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat jij, als Kapitein, samen met jouw bemanning het schip op koers zult weten te houden
en wellicht een nieuwe uitdagende richting op zult sturen.

We hebben weer een mooi ledenaantal en de vraag is dan ook op je veel meer leden nodig zou hebben en of dit dan beter zou zijn.
Soms is minder meer........
Bij de meeste ritten is er sprake van een goede opkomst en de buitenlandevenementen zijn meer dan geslaagd te noemen
qua opkomst maar zeker ook qua aanbod. Vaak hebben we te maken met een opkomst van 30% van ons ledenbestand en
dat is meer dan goed te noemen.
Ook de sfeer is fantastisch te noemen, zo was de ALV voor velen van ons een soort reünie te noemen en het begin
van een mooie periode met elkaar.

Dat onze club meer is dan alleen maar een motorclub werd duidelijk toen ik onze vaste kern om hulp vroeg bij het zoeken
naar een baan, niet makkelijk om te doen, maar noodzakelijk.
De reacties waren groot en hartverwarmend en varieerden van een hart onder de riem t/m zeer nuttige tips en concrete hulp.

Die AFCN, voor mij even A(Friends)CN, is prima en leeft en omvat vele gelijkgezinden die zich betrokken voelen en samen
willen genieten van het motorrijden en daar mogen we best trots op zijn.

Ik ben het in ieder geval wel.

Gr,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
@Flevo
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 jun, 2015 22:26

Re: Installatie gewijzigd bestuur AFCN

Bericht door @Flevo »

Beste leden,

Ook ik maak even van de gelegenheid gebruik om iedereen te bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen. En ook dank ik Willen en Han voor alle inspanningen van de afgelopen jaren. Han, dank je voor de goed georganiseerde administratie en het soepel overdragen hiervan =D>

Charles, ik denk dat de functie van voorzitter jou prima past en heb er alle vertrouwen in dat het bestuur van de vereniging bij jou in goede handen is.

Groeten Diana
Plaats reactie