Nieuw bestuur

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Nieuw bestuur

Bericht door Fuel Supply »

Beste Leden,

Terwijl dit seizoen nog eens niet helemaal te einde is ben ik als huidige voorzitter verheugd om jullie alvast te kunnen meedelen dat er volgend seizoen na de ALV (in maart 2016) weer een voltallig, grotendeels vernieuwd AFCN-bestuur zal zijn. Penningmeester Han en ikzelf zullen dan "afzwaaien" en onze opvolgers staan al te trappelen van ongeduld .... :thumbup:

Mijn functie van voorzitter zal dan worden overgenomen door Charles Rijken :notworthy:
Han Walhof wordt na 4 jaar als trouwe beheerder van de penningen afgelost door Diana Hellinga \:D/
Tevens zal Charlotte van Luijk de dit jaar nog openstaande functie van (2e) Algemeen Bestuurslid gaan invullen. :hello1:

Natuurlijk staan ze er niet helemaal alleen voor, want Nicolette Schoondermark zal haar derde jaar ingaan als (tijdelijk .... :scratch: ) secretaris, en Ronald Hoekstra zijn tweede jaar als Algemeen Bestuurslid

Dus volgend jaar weer zoals het hoort volgens de statuten een 5-koppig bestuur. :headbang:
Met niet 1, niet 2, maar met 3 vrouwen! Als dat ... :-# :-# Uhh, ik bedoel natuurlijk ..... Girlpower! =D> =D>

Ik wens, en ik hoop jullie met mij, deze groep enthousiaste Fazerrijders (jaja, allemaal ....) veel succes en bedank ze alvast voor hun inzet voor onze club.
De Fazerflitsen hebben dus hun nut bewezen, waarin samensteller Ronald eindigde met:
" .... 2016 zal toch zeker niet het laatste jaar van onze mooie club worden .....? NEE DUS :enjoy: :enjoy:

Met vriendelijke Fazer-, MT en sportieve toergroet, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw bestuur

Bericht door SilverTip »

Fuel Supply schreef:Beste Leden,

Terwijl dit seizoen nog eens niet helemaal te einde is ben ik als huidige voorzitter verheugd om jullie alvast te kunnen meedelen dat er volgend seizoen na de ALV (in maart 2016) weer een voltallig, grotendeels vernieuwd AFCN-bestuur zal zijn. Penningmeester Han en ikzelf zullen dan "afzwaaien" en onze opvolgers staan al te trappelen van ongeduld .... :thumbup:

Mijn functie van voorzitter zal dan worden overgenomen door Charles Rijken :notworthy:
Han Walhof wordt na 4 jaar als trouwe beheerder van de penningen afgelost door Diana Hellinga \:D/
Tevens zal Charlotte van Luijk de dit jaar nog openstaande functie van (2e) Algemeen Bestuurslid gaan invullen. :hello1:

Natuurlijk staan ze er niet helemaal alleen voor, want Nicolette Schoondermark zal haar derde jaar ingaan als (tijdelijk .... :scratch: ) secretaris, en Ronald Hoekstra zijn tweede jaar als Algemeen Bestuurslid

Dus volgend jaar weer zoals het hoort volgens de statuten een 5-koppig bestuur. :headbang:
Met niet 1, niet 2, maar met 3 vrouwen! Als dat ... :-# :-# Uhh, ik bedoel natuurlijk ..... Girlpower! =D> =D>

Ik wens, en ik hoop jullie met mij, deze groep enthousiaste Fazerrijders (jaja, allemaal ....) veel succes en bedank ze alvast voor hun inzet voor onze club.
De Fazerflitsen hebben dus hun nut bewezen, waarin samensteller Ronald eindigde met:
" .... 2016 zal toch zeker niet het laatste jaar van onze mooie club worden .....? NEE DUS :enjoy: :enjoy:

Met vriendelijke Fazer-, MT en sportieve toergroet, Willem :pirate:
\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ :thumbright: :thumbright: :thumbleft: :thumbleft: :tongue: :evil4:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Nieuw bestuur

Bericht door Rik »

:wav: :wav:

Zo dat is nog eens goed nieuws!
Ik wens het nieuwe bestuur vooral veel plezier waarbij ik hoop dat er vanuit de overige leden veel input zal komen om leuke jaarprogramma's in elkaar te draaien.

Voor 2016 begint dat programma in ieder geval met de aanwezigheid op de motorbeurs in Utrecht (18-21 februari 2016).
Ik nodig onze leden hierbij alvast uit om zich op te geven om 1 of meerdere dagen aanwezig te zijn :notworthy:

Ook zijn we op zoek naar frisse ideeën voor wat betreft de inrichting van de stand.
Over e.e.a. zal ik jullie regelmatig "spammen" :-"
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Nieuw bestuur

Bericht door hans l »

Mooi dat het nu al geregeld is :-D ,wens het nw bestuur alvast
veel succes :toothy8: en het oude bestuur bedank ik alvast :hello1:

Hans l
Plaats reactie