Aanpassen Logo - Naam club (Evolutie)

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Gebruikersavatar
Biggs
105,2 kW
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 23:28
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Aanpassen Logo - Naam club (Evolutie)

Bericht door Biggs »

Ik zat onderweg naar huis te denken aan NZMSLex zijn reactie. Ik las hem gisteren en het hield mij bezig. Allereerst begrijp ik zijn reactie wel want het is best wel vreemd dat je nu ineens overstapt naar een "ander" toelatingsbeleid. Maar volgens mij vergeten we wat en wel het volgende;

* In de oude situatie kon iedereen, in het bezit van een Fazer, lid worden van onze club. En dat zonder enige screening of wat dan ook. Eis = Fazer. Ja, heb ik = lid van A.F.C.N.

* In de nieuwe situatie geldt bovenstaande nog steeds maar nu ook personen met voor "gelijkwaardige" motoren en mentaliteit.

In de nieuwe situatie is het inderdaad even afwachten wie nu zonder Fazer lid wordt en in elke getale. Persoonlijk denk ik dat dat best wel mee zal vallen.

Maar nu de clou: Wie heeft in het verleden gegarandeerd dat we altijd met dezelfde mentaliteit te maken kregen. Het is een beetje naïef om te denken dat eigendom van een Fazer, de mentaliteit van de rijder wordt bepaalt. Als dit zo is of was en volgens mij nagenoeg altijd goed ging, dan zal dat nu ook zo zijn. Een Speed Triple- of Ducati Monsterrijder (toevallig eigendom van 2 vrienden) kunnen misschien wel het rijden tijdens een Fazerclubrit verkloten, maar ook complimenteren. Ik ken menig FZ-1 rijders bij ons die net wat anders rijden dan de gemiddelde. Volgens mij werd daar tijdens de ALV ook over gesproken....zonder iemand voor het hoofd te stoten overigens!!!

Het gaat mij om het punt dat jezelf ook niet vrienden wordt of omgaat met typen die je niet aanstaan. Maar, het is zeker wel even afwachten hoe e.e.a. nu komt en laten we daar op anticiperen / bijsturen.

Groet, Ronald
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed wordt duurder!

Trots om in Motoplus "Mijn Trots" te staan: http://www.motoplus.nl/blog/magazine/ui ... -hoekstra/
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Aanpassen Logo - Naam club (Evolutie)

Bericht door Fuel Supply »

Mooi betoog Ronald!
Vroeger hebben ze geprobeerd mij wijs te maken dat de "Wijzen uit het oosten" kwamen, maar volgens mij komen ze uit het noorden ... :notworthy: :lol:
Ze bedoelden vast dat "Weizen (bier) uit het oosten kwam ... en dat klopt :thumbup:

@Lex; wij zetten de Fazer zeker niet bij het grof vuil, veruit de meeste leden hebben er nog zo een maar we kunnen in deze niet op Yamaha blijven wachten die het Fazerboek nagenoeg heeft gesloten.... kom ik later nog wel op terug als ik weer in NL ben volgende week en niet op zo'n telefoontoetsenbordje hoef te typen .... :roll:

Grtzzz, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
FZ6Fazer/blacky
105,2 kW
Berichten: 171
Lid geworden op: di 24 mei, 2005 20:35
Locatie: Pijnacker-Nootdorp

Re: Aanpassen Logo - Naam club (Evolutie)

Bericht door FZ6Fazer/blacky »

frank-fzs600 schreef:
FZ6Fazer/blacky schreef:Is dit niets? "Sport Tour Yamaha Motorcycle Club Netherlands zo kan je Yamaha als sponsor behouden, en met de nieuwe type's zoals de MT-09 en de MT-09 Tracer moet er toch genoeg nieuwe instroming zijn te behalen :notworthy:

En ik denk dat Yamaha als sponsor zal afhaken als het een algemene merkenclub wordt.


Jan

STYMC.NL pas ook op een t-shirt =D>

Ik zou als sponsor nooit genoegen nemen met afkortingen, want een leek kan hier niets van maken dus schiet het zijn doel voorbij :-(


Jan
Afbeelding
Plaats reactie