Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

Bericht door Fuel Supply »

Beste Leden,

Ergens op een mooie zaterdag in maart volgend jaar zal onze club haar volgende Algemene Ledenvergadering houden op een nog te bepalen locatie. Daar zal onze huidige penningmeester Han Walhof afscheid gaan nemen als bestuurslid, na zijn termijn van 3 jaar, die hij naar ons aller tevredenheid dan zal hebben volbracht. De overige bestuursleden zijn daarom op zoek naar een waardige vervanger voor hem, voor een periode van in principe 3 jaar.

Wil en kan jij iets voor onze club betekenen en die functie van hem overnemen? Gemaakte onkosten en reiskosten naar bestuursvergaderingen (3 a 4 per jaar) worden vergoed. Wel staat er in onze clubregels dat een kandidaat in het bezit moet zijn van een naked FZ, een FZ Fazer of een MT. We zijn per slot van rekening nog steeds een Yamaha club! :enjoy:

Ook willen we graag een (2e) Algemeen Bestuurslid verwelkomen. Deze functie is onlangs vrijgekomen omdat Huib Moerman om persoonlijke redenen is opgestapt.

Daarnaast heb ook ikzelf er ruim 3 jaar als bestuurslid op zitten, eerst anderhalf jaar als secretaris en straks in maart 2 jaar als voorzitter, en dien ik volgens de statuten mijn functie als voorzitter ter beschikking te stellen. Bij deze stel ik dus ook mijn functie als voorzitter beschikbaar voor een gemotiveerde kandidaat.
Omdat ik bij het aanvaarden van het voorzitterschap er van uit was gegaan dat het wederom voor 3 jaar zou zijn wil ik al wel op voorhand melden dat ik mijzelf voor nog 1 jaar herkiesbaar zal stellen indien zich geen kandidaat meldt. Daarover zal echter wel tijdens de komende ALV gestemd moeten worden, en is een meerderheid van stemmen nodig van de aanwezige leden.

Heb jij als huidig clublid (m/v) interesse in één van deze functies, of wil je er liever eerst iets meer over weten?
Mail mij dan op voorzitter@fazerPUNTnl (antispam tekst) en ik zal dan z.s.m. per mail of telefoon contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,
Willem van den Berg :pirate:
voorzitter AFCN

PS; voor de Public Relations commissie (contact mét en af en toe bezoeken van sponsoren) hebben we al sinds maart j.l. geen chef meer. Interesse hiervoor? Dan ..... zie boven! ;-)
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

Bericht door Fuel Supply »

Beste Leden,

Nogmaals wil ik jullie op bovenstaande attenderen.
Inmiddels hebben we wel een lange Friese Fazerrijder bereid gevonden om als Algemeen Bestuurslid met ons mee te gaan denken na de ALV, maar een penningmeester hebben we helaas nog niet.
Indien hier zich niemand voor aanmeldt wordt het als bestuur wel steeds moelijker om de club draaiende te houden. Ik zal mijzelf op de ALV herkiesbaar stellen voor nog één jaar als daar een meerderheid van aanwezige stemmen zal zijn.
Heb je een FZ, een Fazer of welk type MT dan ook en hoop je dat de club nog lang zal voortbestaan? Meld je dan voor de functie penningmeester, zie details hierboven.

De ALV zal overigens gaan plaatsvinden in Amersfoort op zaterdag 7 maart, datum en lokatie zijn al gereserveerd. Details en mogelijkheid om aan te melden binnenkort op het forum.

Grtzz., Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

Bericht door Rik »

Een lange Fries? Wie zou dat zijn. Je houdt het wel spannend.... ;-)

Super dat er weer iemand een tijdje de club wil helpen besturen!
Die penningmeester komt er vast ook wel neem ik aan, uit ervaring weet ik dat dat niet zo'n heel moeilijke klus is, maar het moet wel gebeuren.
De rest van de leden is je bij voorbaat nu al dankbaar! :thumbup:
Gebruikersavatar
Biggs
105,2 kW
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 23:28
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

Bericht door Biggs »

Zolang het maar geen diep(v)(f)ries is. :lol: :lol:

Vond het wel tijd om ook iets voor de club "terug" te doen.

Biggs
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed wordt duurder!

Trots om in Motoplus "Mijn Trots" te staan: http://www.motoplus.nl/blog/magazine/ui ... -hoekstra/
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Nieuwe bestuursleden gezocht per maart 2015

Bericht door Robse2 »

sorry, zit bij verkeerde topic. #-o
Bericht verplaatst.
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Plaats reactie