Nieuw bestuurslid

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Nieuw bestuurslid

Bericht door QuickSilver »

Hallo luitjes,

Afgelopen zaterdag heeft de Algemene Leden Vergadering plaatsgevonden. Eén van de punten op de agenda was het kiezen van een nieuw algemeen bestuurslid. Dit vanwege het afscheid van Patrick als bestuurslid. En hiervoor werd een plaatsvervanger gezocht. Ik heb me hiervoor aangemeld en wat schetst mijn , en wellicht ieders, verbazing.................nu ben ik nog gekozen ook. \:D/

Ja, ja, een vrouw tussen al die mannen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen :thumbup: . Eerst maar even braaf luisteren :angel4: en aanhoren wat de plannen zijn. De eerste vergadering is in ieder geval al gepland.

Bij vragen, suggesties en/of opmerkingen van jullie kant hoor ik het graag.

groetjes,

QuickSilver
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Nieuw bestuurslid

Bericht door Fuel Supply »

Kijk eens aan, het gras voor mijn voeten weggemaaid! :oops: :lol:
Natuurlijk had ik Nicolette hier horen te introduceren. Ik had de fanfare besteld voor 15:30 vandaag. Te laat dus! Doortastende vrouwen wachten niet af maar nemen zelf het initiatief. :notworthy: Dat belooft wat voor de toekomst \:D/
Nicolette, van harte welkom binnen het bestuur. :-D

Grtzz, Willem :pirate:
Voorzitter AFCN
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Re: Nieuw bestuurslid

Bericht door QuickSilver »

Fuel Supply schreef:Doortastende vrouwen wachten niet af maar nemen zelf het initiatief. :notworthy: Dat belooft wat voor de toekomst \:D/
Nicolette, van harte welkom binnen het bestuur. :-D

Grtzz, Willem :pirate:
Voorzitter AFCN


Hartstikke bedankt voor je welkom. En wat betreft dat initiatief nemen :rolleye: , ja daar heb ik inderdaad weleens last van. Ik zal proberen het te doseren........proberen zeg ik :toothy5: .


groetjes,
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Plaats reactie