Jubileumfeest 25 jaar

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
HansV
105,2 kW
Contacteer:

Jubileumfeest 25 jaar

Bericht door HansV »

Hallo beste leden,

Op Facebook was al een bericht hierover geweest maar er komt nog een Nieuwsbrief aan en nu dit bericht hier.πŸ˜„
We hebben bij Camping Meck in Maarsbergen zaterdag 18 mei kunnen vastleggen voor een grootse barbecue. We weten dat dit ook het Pinksterweekend betreft. We hopen met deze vroege berichtgeving dat jullie daar rekening mee kunnen houden.
Een perfecte data prikken is onmogelijk πŸ€·β€β™‚οΈ

We hebben het over β€œoud” leden gehad en die gaan wij niet persoonlijk benaderen omdat dit een hele klus zal zijn. Zijn er β€œoud” leden die dit lezen en erg graag willen komen (kosten 17,50:euro p.p. voor eten en drinken) dan svp een persoonlijk berichtje naar mij, via mail voorzitter@fazer.nl of bestuur@fazer.nl
Laatst gewijzigd door HansV op zo 24 mar, 2024 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Frans-V
110,3 kW
Contacteer:

Re: Jubileumfeest 25 jaar

Bericht door Frans-V »

wat zou het geweldig zijn om oud leden daar terug te zien, kun je ook eens mooi kijken wat 25 jaar met je gedaan hebt................
Wellicht iets wat grijzer haar, iets wat kilootjes er bij. maar ik hoop wel met de zelfde gezellige instelling............
Figuren tegen te komen als : zwientje tik- bart centjes-hopsaflopke marieanneke nie daun- Beukel de Wheelie king-Suus de kinderboeken schrijfster-Biking die op alles kan rijden- Jaap Treur voor raad en daad en vanuit Mang Yuan en Petra Vijverberg vele vele andere, ik hoop dat er 150 mannen en vrouwen komen ............... Gr F3 :hello2:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Frans-V
110,3 kW
Contacteer:

Bericht door Frans-V »

Wat doe je op een druilerige ( met bakken uit de hemel ) Vrijdag ALS JE NIET OP DE MOTOR WEG KUNT.
Dan stap je in je auto en rij naar iemand toe die je uit wil en mag nodigen van het bestuur als V.I.P. VOOR DE Jubileum BBQ .
Die was daar zeer van onder de indruk dat ik hem als V.I.P mocht uitnodigen, ik moest dat ook perse naar zijn motor kijken.
Die stond er werkelijk prachtig bij, ook van het Goede merk en soort. Daar was niks mis mee.........Dus deze Motorrijder is te gast bij ons, en ik ga er vanuit dat vele van ons het leuk vinden. :hello2: ............1 Groot nadeel, er is me gevraagd hem op te halen met de auto. Dus ik zit heel de dag met hem opgescheept :violent1: ...............En daarom dank ik het bestuur voor deze opdracht, ik heb er nu al zin in. :sleepy2: :sleepy2: :sleepy2: :wave:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Frans-V
110,3 kW
Contacteer:

Bericht door Frans-V »

Wat doe je op een druilerige ( met bakken uit de hemel ) Vrijdag ALS JE NIET OP DE MOTOR WEG KUNT.
Dan stap je in je auto en rij naar iemand toe die je uit wil en mag nodigen van het bestuur als V.I.P. VOOR DE Jubileum BBQ .
Die was daar zeer van onder de indruk dat ik hem als V.I.P mocht uitnodigen, ik moest dat ook perse naar zijn motor kijken.
Die stond er werkelijk prachtig bij, ook van het Goede merk en soort. Daar was niks mis mee.........Dus deze Motorrijder is te gast bij ons, en ik ga er vanuit dat vele van ons het leuk vinden. :hello2: ............1 Groot nadeel, er is me gevraagd hem op te halen met de auto. Dus ik zit heel de dag met hem opgescheept :violent1: ...............En daarom dank ik het bestuur voor deze opdracht, ik heb er nu al zin in. :sleepy2: :sleepy2: :sleepy2: :wave:
NZMSLex
105,2 kW
Contacteer:

Bericht door NZMSLex »

Top Frans. !!!!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
HansV
105,2 kW
Contacteer:

Bericht door HansV »

Ik ben heel benieuwd wie jij gaat meenemen. πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Moest je naar zijn scootmobiel kijken?🀣🀣🀣🀣🀣🀣
Hans Verschuren

Voorzitter:
HansV
105,2 kW
Contacteer:

Bericht door HansV »

Beste Frans,

Je moet jezelf natuurlijk wel aanmelden(betalen) en zoals afgesproken mag de persoon waar wij het over hebben gehad gewoon meeπŸ‘πŸ˜„
Hans Verschuren

Voorzitter:
HansV
105,2 kW
Contacteer:

Bericht door HansV »

Beste Frans,

Je moet jezelf natuurlijk wel aanmelden(betalen) en zoals afgesproken mag de persoon waar wij het over hebben gehad gewoon meeπŸ‘πŸ˜„
Hans Verschuren

Voorzitter:
Plaats reactie