AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Fuel Supply »

Wat fijn om te horen dat er op de ALV van afgelopen zaterdag, waar ik helaas niet bij kon zijn, iets met werken of zo ... :dontknow: , weer een groepje leden zich hebben aangemeld voor een bestuursfunctie. En nog wel een complete groep van 5 .. \:D/ dat was lang geleden. Bedankt Lex, Bob, Ron, Hans en Hans :thumbup: En de diverse commissie leden niet te vergeten :thumbright:
Hoewel de Fazer langzamerhand uitgefaseerd wordt op leeftijd (nee, idd niet bij iedereen) zijn er buiten een behoorlijk stel "vreemd"gangers toch ook wel een knap aantal MT's te vinden onder de leden, dus gewoon houden zo die naam O:)
Helaas vallen voor mij beide clubweekends dit jaar weer precies binnen mijn vaarweken, maar hoop toch elkaar dit jaar weer eens ergens tegen te komen. En dan ...op naar het 25e jubileumjaar .... :enjoy: :cheers:

Greetz, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Frans-V »

Zeker een goede zaak dat we weer verder kunnen, ook ik moest op het aller laatste moment afzeggen vanwege een positieve test.......
Ik heb met een aantal gesproken en ze alleen hartelijk bedankt dat ze dit gaan doen...Ook zeker een woord van dank aan Marloes- Michel en Gert waarmee ik de laatste tijd veel contact had .,............Ik wens het nieuwe bestuur veel wijsheid en veel plezier toe , met het doorzetten van de Yamaha Fazer Club+ Friends en alles wat er bij hoort..............GR: F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door NZMSLex »

Beste Fazeristi,

Lekker om weer even 23 te zijn!! Dank aan het 'oude' bestuur voor het goed vervullen van hun taken in de afgelopen periode. Nu aan de slag met een nieuwe club. We hebben het daarbij makkelijk: de ritten zijn klaar en de weekenden zijn voorbereid. Da's fijn. Dank ook daarvoor!
Rijden is de kern van wat we doen, dus dat staat bovenaan ons lijstje. Nu nog even goed weer regelen, en het komt goed.

Als nieuw bestuur zijn we bezig de boel overgedragen te krijgen. Dat komt goed. Dus als we dit goed doen, dan merkt iedereen zo weinig mogelijk van onze machtsovername :-).
Dank aan de collega-bestuursleden dat ze hier hun tijd en energie in willen stoppen. We zijn een landelijke vereniging en dat blijkt ook wel. Als bestuurders zijn we verspreid over Nederland: Zeeland, Lisse, Den Helder en Emmen in Drenthe. Gelukkig is de benzine goedkoop..... (en hebben we Zoom en MS Teams).

O ja, ik heb mij oude Fazer uit 1998 nog steeds!!!

Groeten,

NZMS Lex
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Rik »

Wat goed dat er maar liefst 5 leden de kar weer willen gaan trekken om de club weer een mooi motorseizoen 2022 te bezorgen!

Ik hoop op veel enthousiast deelnemers bij de ritten en weekenden.
Iedereen een fijn (motor)jaar gewenst.
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door HansV »

Hallo allen,

Eerst de overname regelen zoals Lex al aangaf.👍
We zijn druk bezig met een WA verzekering die volgens
Combi Motors eigenlijk niet hoeft maar ze begrijpen onze beweegredenen.
Ik ben er helaas beide Fazer/MT weekenden ook niet bij maar ik zie een groot aantal leden in de Dolomieten.

We kunnen wel alvast een beetje nadenken over wat we willen gaan doen tijdens ons 25 jarige bestaan van deze mooie club. Suggesties zijn welkom 🤗

Tot in de Dolomieten 😄

HansV
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Gebruikersavatar
Peewee
105,2 kW
Berichten: 108
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 8:01
Locatie: Alphen (gelderland)

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Peewee »

HansV schreef: ma 21 mar, 2022 21:02
We kunnen wel alvast een beetje nadenken over wat we willen gaan doen tijdens ons 25 jarige bestaan van deze mooie club. Suggesties zijn welkom 🤗

HansV
Voor het zoveel-jarig bestaan zijn er destijds 4 ritten vanuit een aantal windstreken naar een centraal punt uitgezet. Ik nam de rit vanuit Noord-Holland voor mijn rekening, vandaar dat ik het nog weet :-). Bij het centrale punt was er voor zover ik me kan herinneren een bbq of iets dergelijks.
Misschien een idee.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Frans-V »

Zeker een goed idee..............altijd lekker onder een zonnetje wat vlees naar binnen slaan..............met een korte rit vooraf ?????
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Peewee
105,2 kW
Berichten: 108
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 8:01
Locatie: Alphen (gelderland)

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Peewee »

Frans-V schreef: do 31 mar, 2022 12:03 Zeker een goed idee..............altijd lekker onder een zonnetje wat vlees naar binnen slaan..............met een korte rit vooraf ?????
Jazeker, rit is bijna een verplichting :enjoy: Mijn rit was toen 195 km, startte in Alkmaar en eindigde net zoals de andere ritten in Bunnik. Was in 2009. Waarschijnlijk 10 jarig jubileum.
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door HansV »

Frans V en Erwin gaan het plan van de Bbq bij Maarssen verder uitwerken. Volgens Frans is dat heel makkelijk dus we zijn erg benieuwd. Ik vind het voorstel van Patrick ook uitstekend met een rit uit alle windstreken naar Maarssen. Nu de uitwerking nog per windstreek en de bbq.

Tenzij er nog andere ideeën naar boven komen.
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Frans-V »

Het vuur is aan gewakkert, en de eerste snode plannen zijn gesmeed. We gaan op zoek voor alle leden een goede datum, en spanning en sensatie.....Met verrassings element.............Gr BBQ team op hete kolen........ :hello1:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door Frans-V »

Tussen de GPs door zijn we in gesprek met 2 V I Ps.,hangt een beetje van de datum af...........Gr F3 :enjoy:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: AFMCN 23 jaar jong ... op naar de 25!

Bericht door HansV »

Klinkt allemaal goed Frans.
We wachten in spanning af maar houdt “ons” op de hoogte. Iemand van het bestuur wil graag aanschuiven tijdens het maken van de plannen en toezicht houden op het beschikbare budget.

Mvg
Hans Verschuren
Voorzitter All Fazer&MT Club Nederland
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Plaats reactie