Even voorstellen

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Marcel-k
25kW

Even voorstellen

Bericht door Marcel-k »

Goedemorgen beste mensen,

Alvorens allerlei posts en gekkigheid op dit forum te plaatsen zal ik mezelf eerst even voorstellen, mijn naam is Marcel 42jaar getrouwd en 1 dochter, kom uit het pittoreske Alphen aan de rijn!
Ik heb 19 jaar mn motorrijbewijs gehaald en rij ook al zolang motor, wat is begonnen met een Suzuki gsxf600, werd al snel een Kawasaki zx9r uit '94, waarna er een 2007 z1000 is aangeschaft, tijdens deze laatste 2 motoren heb ik ook nog tijdelijk een bloedstollende yamaha yzf750r mogen besturen, wat een machine is dat ook! Maar het bloed gaat waar het niet kruipen kan en na een spontaan bezoek aan motor City Amsterdam liep ik letterlijk tegen een custom omgebouwde Suzuki vs1400 aan en daar de z1000 op ingeruild, tussendoor ging mn ex-vrouw er met de yzf750r vandoor😭 toch bleef het vermogen en rijkwaliteiten van de zx9r toch in mn hoofd spoken dus moest er weer een kawa komen, nu van het bouwjaar 2000, Duitsland moest ook worden verkent dus koffersetje aangepast en gemonteerd aangezien hier niks voor te krijgen valt, na een testrit met mn huidige vrouw op de achterzit was ook zij gelijk enthousiast, maar zoals jullie weten is alleen rijden toch het leukste, dus heeft ze haar motorrijbewijs gehaald en is de uiterst betrouwbare yamaha thundercat uit 2004 gekocht welke we nog steeds hebben! Aangezien ik ook ouder word en strammer en dikker enz enz ging de zit positie toch knellen en gingen we opzoek naar een vervanger voor de zx9r, ik was gelijk verliefd op het uiterlijk van de fz1, het vermogen is ook erg leuk! Maar ware het niet dat mn vrouw ook graag op de nieuwe motor wil gaan rijden moest het niet een beuker worden, he bah😓 maar ok, ik heb thuis ook niks te vertellen dus weer opzoek en snel gevonden de fz8 uit 2011 in de fazer uitvoering, wow wat een machine, de 1e testrit was al overtuigend genoeg, lekkere rijeigenschappen rustig cruisen is goed te doen, maar een stoplichtsprintje kan er ook goed mee, gelijk gekocht in de helblauwe kleur en nog zeer tevreden!! Uiteraard ook weer een kofferset gemonteerd, sw motech pro tank ring, tomtom steun, led verlichting voor en achter een blauwe variant, dus zo hebben jullie een idee hoe het er hier bijhangt! Ik heb zin in de komende zomer en hoop op veilige en leuke kilometers! Wellicht tot snel bij een meting of onderweg op een zondagsrit!
:headbang:
Ron
50 kW

Re: Even voorstellen

Bericht door Ron »

Welkom bij de club Marcel.

Komende zaterdag hebben we de ALV, misschien leuk om daar ook heen te gaan en diverse leden te ontmoeten.

Groeten Ron
Better Be Safe Than Sorry.
Marcel-k
25kW

Bericht door Marcel-k »

Dank!

Ik zag het ja, "helaas" gaan we donderdag op wintersport dus dat komt op een ander moment zeker goed!
:headbang:
HansV
105,2 kW
Contacteer:

Bericht door HansV »

Leuk dat je lid van de Fazerclub bent geworden. Je vrouw ook aangemeld als gezinslid bij de club?

Er zijn nog vrije plaatsen voor het Fazerweekend.

Er is ook nog een (1) plaats vrij voor het Hemelvaart weekend. (Bij interesse laat dit dan zo snel mogelijk weten aan mij via bestuur@fazer.nl

We zien je graag tijdens ons Jubileumfeest op 18 mei maar hierover krijg je nog een Nieuwsbrief
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Plaats reactie