Beëindiging hobby

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Beëindiging hobby

Bericht door hans l »

Hallo motor vrienden.
Zoals de meesten van jullie weten zit ik de laatste jaren behoorlijk met mijn gezondheid te stoeien. Nu is er echter weer een nieuw probleem ontstaan die het eigenlijk onmogelijk maakt en gevaarlijk voor mij maar ook voor mijn gezin om verder met mijn hobby door te gaan. Met pijn in mijn hart moet ik dan ook afscheid nemen van deze club waar ik toch al behoorlijk lang lid van ben en altijd met plezier naar toe ging. Speciaal dank ik de mensen die mij in deze tijd van ziekte of dat ik me slecht voelde geholpen hebben tijdens de ritten.we hebben er wat afgelachen soms wel tot huilends toe. We gaan proberen om met het Fazerweekeinde erbij te zijn.
Wens iedereen het allerbeste toe.

Hans l

Oja heb nog een BMW te koop.
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: Beëindiging hobby

Bericht door Rider »

Zeer spijtig om te horen Hans. Veiligheid staat echter voorop en in die zin begrijp ik je beslissing. Het zou mooi zijn als jullie er tijdens het Fazerweekend bij kunnen zijn! Hopelijk tot dan!

Groet, Erwin.
Don't look back!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Beëindiging hobby

Bericht door Charleyr »

Beste Hans,

Hoewel ik niet meer bij de club ben, wil ik langs deze weg je heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je gezondheid wellicht tzt toch een positieve boost gaat krijgen.
inhoudelijk weet ik niet wat er met je aan de hand is, maar ik kan mij voorstellen dat het ernstig is, gezien het moment dat je je passie moet laten voor wat het is.
Als mens heb ik je altijd zeer gewaardeerd en daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen!
grt, Charles
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
dr_falken
105,2 kW
Berichten: 221
Lid geworden op: zo 05 jun, 2005 15:59
Locatie: Berkel-Enschot

Re: Beëindiging hobby

Bericht door dr_falken »

Hallo Hans,

Wat enorm spijtig dat je ermee moet stoppen door gezondheidsproblemen. We hebben vooral in de beginjaren heel wat kilometers samen gereden en in de hotelbar gezellig gepraat over onze hobby. Bijvoorbeeld toen we nog de FZ1-S hadden en alle suikerzakjes bij de koffie naar jou gingen. De laatste jaren reden we meestal in andere groepjes maar dan nog zal ik je wel missen. Echt jammer dat het voorbij is, maar wat niet kan dat kan niet. Zou wel mooi zijn als het jullie lukt om het Fazerweekend erbij te zijn. Voor het geval dat niet lukt wens ik je nu alvast het allerbeste.

Groet,
Marc
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Beëindiging hobby

Bericht door Rik »

Hoi Hans! Verdrietig om te horen en nu te lezen dat je moet stoppen met motorrijden! Erg jammer.
Was altijd leuk als je erbij was (dat was eigenlijk altijd) kijk de oude foto's maar eens na. Leuke herinneringen kom je dan tegen.

Ik hoop jullie te zien op het Fazerweekend.
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Re: Beëindiging hobby

Bericht door FOFO »

Hoi Hans,

Wat een verdrietig bericht dat je moet stoppen met de mooie hobby van het motorrijden, die jou ook zo lief is. Ook het afscheidnemen van de Fazerclub doet ons allen pijn. Je humor en lach zullen we missen. Ik denk met veel plezier terug aan de leuke, openhartige en oprechte gesprekken die we hebben gehad. Veel sterkte!

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Beëindiging hobby

Bericht door Peter_Smith »

Hoi Hans,
Mijn reactie is wat laat omdat ik om de een of andere reden minder op het forum zit. Als ik er dan op kijk is dat meestal bij het onderwerp ritten.
Hoewel het niet helemaal een verrassing is komt jou bericht ook bij mij behoorlijk binnen. Bij de eerdere reacties is het al mooi verwoord en ik kan mij daar volledig bij aansluiten.
Ik heb je gezelschap altijd heel gezellig gevonden en dat ga ik missen.
Hopelijk gaat jouw nieuwe hobby je veel plezier geven in de toekomst. Ik hoop daar wat van te horen tijdens het Fazerweekend!

Groetjes Peter
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: Beëindiging hobby

Bericht door HansV »

Hallo Hans,

Heel sneu dat je je geliefde hobby vaarwel moet zeggen maar gezondheid en veiligheid voor jezelf en anderen is ook heel belangrijk.
Ik denk ook dat het een hele verstandige keuze is.👍

Volgens mij kennen wij elkaar van het eerste uur, rond 2004. In het begin vaak samen in een groep gereden. Jij als laatste met die gele koplampen 🤣

Ik zou het heel erg leuk vinden als je er tijdens het Fazerweekend aanwezig bent.

Sterkte en hopelijk tot dan.😀
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Beëindiging hobby

Bericht door NZMSLex »

Beste Hans,

Wat een droevig bericht. Niet meer motorrijden, daar kom je denk ik wel overheen. Maar als je lichaam niet meewerkt, dat is natuurlijk echt verschrikkelijk. Sterkte, veel sterkte. Ik hoop oprecht dat je gezondheid verbetert.
Je bent een trouwe Fazerist vanaf ongeveer het begin. Een vaste waarde in onze club. En inderdaad, we hebben heel wat afgelachen, gescheurd en gedronken met elkaar. Dus je kunt je lidmaatschap wel opzeggen (begrijpelijk!), maar je blijft erbij horen. Bij dit prettige zooitje ongeregeld.
Hopelijk zien we elkaar met het Fazerweekend. Hou je haaks.

groeten,

Lex
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Plaats reactie