Mooi Richard, ik zet je op de lijst.
Dank je wel voor de aanmelding.
Michel en Erwin
Yesssss.... Dolomieten 2024, wie gaat er mee???
Re: Yesssss.... Dolomieten 2024, wie gaat er mee???
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Hallo,
Ik heb mezelf afgelopen week aangemeld voor de motorweek Dolomieten.
Mijn vraag is of er iemand ruimte heeft op zijn aanhanger voor mijn Yamaha Fazer om samen naar Italië te rijden.
Hartelijke groet,
Adri Bus vd Berg.
Ik heb mezelf afgelopen week aangemeld voor de motorweek Dolomieten.
Mijn vraag is of er iemand ruimte heeft op zijn aanhanger voor mijn Yamaha Fazer om samen naar Italië te rijden.
Hartelijke groet,
Adri Bus vd Berg.
Beste deelnemers,
Rik heeft de routes achter de ledenlogin geplaatst en zijn dus te downloaden. De voorpret kan nu echt beginnen!
De routes zijn deze week nog gecontroleerd en lijken allemaal goed te zijn, er zijn nog enkele passen afgesloten i.v.m. sneeuwval maar de verwachting is dat dit in juni niet meer het geval is. We kunnen niet in de toekomst kijken dus het kan gebeuren dat er op het moment dat wij er zijn nog afsluitingen i.v.m. wegwerkzaamheden zijn o.i.d. Dit zullen we dan op dat moment moeten bekijken.
Als de ICE-lijst definitief is zal ik een WhatsApp-groep aanmaken met de deelnemers om de laatste informatie uit te wisselen!
Groet, Michel en Erwin.
Rik heeft de routes achter de ledenlogin geplaatst en zijn dus te downloaden. De voorpret kan nu echt beginnen!
De routes zijn deze week nog gecontroleerd en lijken allemaal goed te zijn, er zijn nog enkele passen afgesloten i.v.m. sneeuwval maar de verwachting is dat dit in juni niet meer het geval is. We kunnen niet in de toekomst kijken dus het kan gebeuren dat er op het moment dat wij er zijn nog afsluitingen i.v.m. wegwerkzaamheden zijn o.i.d. Dit zullen we dan op dat moment moeten bekijken.
Als de ICE-lijst definitief is zal ik een WhatsApp-groep aanmaken met de deelnemers om de laatste informatie uit te wisselen!
Groet, Michel en Erwin.
Don't look back!
- HansV
- 105,2 kW
- Contacteer:
Helaas zit de Dolomieten tip er weer op. Er waren 16 personen in Hotel Bernard. De groep was fantastisch en het eten was uitstekend. De ritten waren top. Heerlijk gereden.
Doordat wij heen- en terug hebben gereden kwamen wij in het totaal aan 3770 km. Organisatie en deelnemers hartelijk bedankt. Ik heb ervan genoten.
Wie regelt de volgende trip over 2 jaar?
Doordat wij heen- en terug hebben gereden kwamen wij in het totaal aan 3770 km. Organisatie en deelnemers hartelijk bedankt. Ik heb ervan genoten.
Wie regelt de volgende trip over 2 jaar?
Hans Verschuren
Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland