Wat is nu actief? Europe of Benelux op zumo 500

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
peter575
72 kW
Berichten: 92
Lid geworden op: do 16 okt, 2008 8:28

Wat is nu actief? Europe of Benelux op zumo 500

Bericht door peter575 »

Ik heb een vraagje;
vorig jaar gingen we met de motor op stap en had ik een route van iemand anders in mijn zumo 500 geladen. De route zou door de Eifel gaan. Echter bij de grens ging de zumo in de war. Later bleek dat de kaart van Europa nog vergrendeld was en dat alleen Benelux actief was. Nu ben ik aan het rommelen geweest, ik zie, als ik de kaart van Duitsland bekijk, de kleine wegen en ik kan de route van vorig jaar zien. Maar ik wil er zeker van zijn dat hij het ook doet.

Kortom, hoe weet ik zeker dat nu de kaart van Europa actief is en niet weer alleen Benelux?

Groet,

Peter
nicogebe
72 kW
Berichten: 55
Lid geworden op: za 07 mar, 2009 17:58
Locatie: heeswijk dinther

Re: Wat is nu actief? Europe of Benelux op zumo 500

Bericht door nicogebe »

Zover ik weet is de 500 alleen uitgerust met detailkaarten van de benelux en hoofdwegen in het eerste deel van omliggende landen.
Wil je detailkaarten europa hebben dan moet je de 550 aanschaffen.
Of je tóch de rit kan rijden kan je doen door de rit als simultatie te laten rijden?
Verder weet ik er niet zo veel van, maar misschien kan je er iets mee
peter575
72 kW
Berichten: 92
Lid geworden op: do 16 okt, 2008 8:28

Re: Wat is nu actief? Europe of Benelux op zumo 500

Bericht door peter575 »

Ik ben er voor liever lee uit gekomen. Je moet de kaarten eerst in Mapsource selecteren en deze naar de Zumo sturen. Benelux stond er standaard al in maar Europa moest ik zelf doen.

Dank je wel voor je hulp.

Groet,

Peter
Plaats reactie