FZS600

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danielvanp
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 aug, 2017 18:29

FZS600

Bericht door Danielvanp »

Hallo allen!
Even voorstellen, Daniël, sinds kort gelukkige eigenaar van een mooie fzs600 uit 2013 met bijna 14000 km op de teller.
Ben nog op zoek naar een ruitje voor minder turbulentie, mijn oren zijn niet altijd even blij met dat motorrijden.
Hebben mensen ervaringen met bijvoorbeeld de mra x-creen op de fazer? En zijn er plekken waar je zo'n spoiler kan uitproberen? Ik ben zelf 1,73m, zo's scherm is natuurlijk ook weer voor iedereen anders.
Ik weet dat je bij mdi dingen uit kan proberen, maar die hebben dan weer geen schermen van mra. Woon zelf in Deventer, dus in deze regio zou helemaal mooi zijn.
Groeten, Daniël
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: FZS600

Bericht door Fuel Supply »

Even voorstellen, Daniël, sinds kort gelukkige eigenaar van een mooie fzs600 uit 2013 met bijna 14000 km op de teller.
Ik hoop dat je er niet van schrikt maar dat het een typfoutje van je is Daniël, want je Fazer is niet van 2013, maar van 2003, en dan is 14.000 km wel heel erg weinig .... in 14 jaar. :dontknow: Hoop voor jou dat de verkoper je niet heeft voorgelogen. :-& In 2004 is de opvolger van dit model op de markt gekomen met injectie en de hoog geplaatste dubbele uitlaat boven de nummerplaat.
Ziet er wel prachtig uit natuurlijk, dat dan weer wel. :thumbup:
Normaal gesproken kan dit zuinige oersterke blok alleen maar kapot door er of geen olie in te gooien, of door er met een voorhamer op te slaan ..... :violent1: :-D
Binnen de club zijn er al meerdere die de 100.000 km gepasseerd zijn, er is er zelfs één die al over de 143 is, dus met regulier goed onderhoud kan hij best nog een hele poos mee.
Veel plezier ermee!

grtz, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Danielvanp
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 09 aug, 2017 18:29

Re: FZS600

Bericht door Danielvanp »

Hallo Willem,

Haha typefoutje inderdaad, is uiteraard niet uit 2013 maar 2003. Km stand is inderdaad erg laag, vorige eigenaar heeft er erg weinig mee gereden, zelfde geldt voor de eigenaar ervoor (is het verhaal natuurlijk, maar staat van de motor bevestigt dit). Dat plezier moet wel goed komen, motor loopt een rijdt erg lekker, maar dat hoef ik jullie niet te vertellen. Heb inmiddels mra x-creen besteld, ben benieuwd naar het resultaat.

Groeten Daniël
Plaats reactie