Vreemganger, maar niet lang meer....

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KeesSC
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: za 10 sep, 2016 20:02
Locatie: Nijverdal

Vreemganger, maar niet lang meer....

Bericht door KeesSC »

Vandaag is voor mij een memorabele dag: na 3 X Suzki gedurende de laatste 15 jaar ga ik vandaag mijn eerste “vreemdmerk” motor ophalen. Het is een Yamaha FZ6 geworden. Niet nieuw maar met amper 22.000 op de teller wel als nieuw.
Na een proefrit (komend van een Bandit 1200S) trok ik de conclusie dat de Yamaha toch wel heel soepel loopt en stuurt. Daarbij opgeteld mijn goede ervaringen met het eerste model Fazer (co-rijder) en het financiële plaatje heeft er toe geleid dat de FZ6 mijn richting opkomt per vandaag!
Mijn richting is Twente, mijn naam is Kees en ik ben een vijftiger. En dus inmiddels aangemeld voor dit forum om wellicht wat meer wegwijs te worden rondom de Fazer. Ik weet niet of dit een redelijk actief forum is (mijn fotoforum is behoorlijk stil) maar dat zal de tijd leren. Ik ga eerst maar eens rondkijken en vooral nog rondrijden!

Groet.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Vreemganger, maar niet lang meer....

Bericht door SilverTip »

Welkom op dit forum Kees en veel plezier met je nieuwe "brommert".

Hopelijk gaan we je ook een keer tegenkomen als lid en bij evenementen :thumbup:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie