ook IK ben nieuw!

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thed
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 13 mei, 2016 12:16
Locatie: Valkenswaard

ook IK ben nieuw!

Bericht door Thed »

Hallo!
Ik ben Thed, 48 jaar, woon in Valkenswaard.
Vroeger op m'n 20ste heb ik mijn motorrijbewijs gehaald, en heb toen een paar jaar motor gereden. Door diverse omstandigheden, zoals veel werken, echtgenote, kids etc. kwam ik veel te weinig aan rijden toe, en heb ik mijn motor verkocht. Het is toch altijd wel blijven kriebelen, maar in de afgelopen 25 jaar had ik nauwelijks meer gereden. In het najaar van 2015 mocht ik een keer een dag een motor lenen van een vriend, en ben toen samen met iemand anders een dag gaan rijden. Limburg, België tot aan het drielandenpunt bij Luxemburg. Ruim 500 km op één dag, en dat na 25 jaar NIET te hebben gereden. Heb ervan genoten, en ook besloten dat ik weer een motor wilde.
Ik heb mezelf een leuke "opstapper" cadeau gedaan, een Fazer FZS600 uit 1998 met 24.000 km op de teller, overgenomen van de 1e eigenaresse (via een handelaar die de motor "in opdracht" mocht verkopen. Sinds maart heb ik hem, en heb er al een aantal leuke ritten mee gemaakt! Heerlijk. Hopelijk krijgen we nog véél goed weer, want ik ben dan wél een "goed weer rijder".... :lol:
Michel_M
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 14 mar, 2016 19:47
Locatie: Tilburg

Re: ook IK ben nieuw!

Bericht door Michel_M »

Welkom!
Triumph Speed Triple '14 - Suzuki GSX-R 600 '06 - Suzuki GSX-R 600 '02
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: ook IK ben nieuw!

Bericht door Charleyr »

Hoi Thed,

Van harte welkom, zie dat je via FB al snel het forum hebt gevonden en toegang hebt gekregen!.
Misschien is het leuk om eens kennis te maken, want binnenkort 21 mei, is er een Open-Rit gepland
De Utrecht-Veluwe route.

In ieder geval veel plezier op dit forum en misschien kunnen we je in de toekomst ook verwelkomen als echte Fazer Lid!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie