Nieuw lid...........Wie ben ik ?

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Barend69
25kW
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 28 feb, 2016 20:49

Nieuw lid...........Wie ben ik ?

Bericht door Barend69 »

Mijn naam is Geert Peeters en ik ben 46 jaar geleden op 2 oktober 1969 geboren te Maasbree, de plaats waarin ik nog steeds woonachtig ben. Omdat mijn schoonmoeder tot op de dag van vandaag geen kinderen heeft, ga ik nog steeds als zelfstandige door het leven.

In het dagelijks leven werk ik als ambtenaar bij een samenwerkingsverband op het gebied van belastingen voor Gemeenten en Waterschappen in Limburg.

Naast deze dagelijkse werkzaamheden heb ik het ook nog druk met mijn hobby’s zoals badmintonnen, voetbal kijken, computeren, lekker eten en motorrijden. Bij de badmintonclub ben ik ook nog actief binnen het bestuur. Van onze badmintonclub BCM ’80 ben ik voorzitter. Natuurlijk verwacht iedereen dat ik als voorzitter van de badmintonclub zeer actief ben en ja dat is ook zo. Hierbij moet ik wel bekennen dat dit enkel tijdens de derde helft aan de bar is, want tegen een goed glas bier Hertog Jan (of elk ander merk), geen auto en motor bij me, zeg ik geen nee.

Dat ik niet de sportiefste persoon op deze aardbol ben, blijkt wel uit het gegeven dat ik wel naar voetbal kijk, maar het zelf niet (meer) beoefen. Ik ben dan ook vaak te zien langs de lijn of in de kantine bij onze plaatselijke trots MVC ’19 (derde klasse amateurs) en bij onze regionale trots (en “topclub”) in de Jupiler Leage VVV-Venlo.

Naast deze hobby’s heb ik nog een grote passie, het motorrijden. Deze passie is sinds september 2008, want toen heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. De liefde voor de motor is ontstaan nadat ik van mijn zeventiende tot en met 24ste rondgereden heb op een Zündapp KS-50. Na 15 jaren niet op een tweewieler behalve de fiets gereden te hebben, toer ik sinds oktober 2008 rond op mijn Yamaha Fazer 600. De motor is uit het jaar 2005 en bevalt me nog steeds prima. Nu ben ik in het verleden tijdens de motorbeurs al vaker langs de fazerclub gelopen, maar tot een lidmaatschap is het nooit gekomen. Tot vorige week zaterdag, want toen ben ik, na een aangenaam gesprek op jullie stand, lid geworden.

Ik hoop met bovenstaand stukje iets over mezelf verteld te hebben, zodat jullie weten wie het nieuw lid binnen jullie club is. Personen die meer willen weten, mogen altijd contact met me opnemen, want ook een gezellig gesprek ga ik niet uit de weg.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid...........Wie ben ik ?

Bericht door SilverTip »

Van harte welkom Geert en tot ziens bij een van onze routes of evenementen. \:D/

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Nieuw lid...........Wie ben ik ?

Bericht door wimvandervlis »

Welkom Geert,

Om alle bestaande leden zich te laten voorstellen aan jouw wordt wat moeilijk. Echter gezien je voorstelling lijkt het mij best leuk om je een keer te spreken tijdens één van onze gezellige activiteiten.

Heel kort, ben ook ambtenaar, mijn schoonmoeder heeft een dochter gekregen :-D , zelf vader van twee nagenoeg volwassen dochters. Rijdend op diverse motoren waaronder mijn primaire vervoermiddel een Fazer600 uit 1999. De andere motoren zijn oudere brikken, nu staan er twee XS-en in de garage 1 x 1977 1 x 1980. Dit zijn leuke sleutelobjecten. Sleutelen is leuk, maar ja niet aan mijn Fazer want die mankeert nagenoeg nooit iets :notworthy:

Veel plezier binnen en met ons club,

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Plaats reactie