Weer een nieuw lid

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janmaha
25kW
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 26 feb, 2016 17:47

Weer een nieuw lid

Bericht door Janmaha »

Hallo leden van de All Fazer Club

Ik ben Jan 62 jaar jong en woon in een klein dorpje in de schaduw van Roermond. Mijn rijbewijs heb ik in de zeventiger jaren van de vorige eeuw behaald. De wilde haren heb ik op een Honda CB 500 (vier cilinder destijds) verloren. Na circa 6 jaar heb ik er klein geld van gemaakt, in 2012 heb ik opnieuw een motorfiets aangeschaft. De keuze is toen gevallen op een Suzuki VS 800 Intruder uit 1986. Vanwege de fantastische rijeigenschappen (maar niet heus) heb ik deze in december vorig jaar ingeruild voor een Fazer uit 2003. Het was de keuze uit een aantal opties. De eerste kilometer zijn er in begin februari mee gemaakt en ik moet zeggen een wereld van verschil met de Suzuki. Ik hoop jullie binnen kort te ontmoeten op een van de georganiseerde activiteiten. Onderstaand een plaatje van mijn machine.


Tot Ziens

Afbeelding
Hou het spannend, maar doe voorzichtig!
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door NZMSLex »

Welkom Jan,

Welkm bij de leukste motorclub van Nederland. Volgende week hebben we de ALV en in de loop van het jaar drie ritten in het zuiden. Genoeg gelegenheid om met de rest van de club kennis te maken. Veel plezier met je mooie motor!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door SilverTip »

Van harte welkom Jan. Onze eerste rit is op 19 maar, ietskes bij jou uit de buurt, maar zeer de moeite waard.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Nolleke
72 kW
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 13 nov, 2011 15:23
Locatie: Brabant

Re: Weer een nieuw lid

Bericht door Nolleke »

Welkom bij de club Jan!
Plaats reactie