Leuk jullie te ontmoeten

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Walt
25kW
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 jan, 2016 19:30
Locatie: Uden
Contacteer:

Leuk jullie te ontmoeten

Bericht door Walt »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Walter, maar mag mij ook Walt, Wally of Wal noemen... Zolang ik maar weet dat je t tegen mij hebt. Ben 43, heb 3 kids: j15, m12 en j8. Ben hardloper bij de atletiek. Afgelopen jaar gescheiden na 20 jaar. Via Tinder iig al veel leuke dates gehad ;-) Maar nog niet die ware. Dus wie weet of ik vanuit hier n aantrekkelijke vrouw ontmoet.
20 jaar terug opgeweest voor m'n m-rijbewijs, maar gezakt. Dacht toen... Mmm rijd mezelf toch dood, dus laat maar.
Inmiddels meer dan 1 miljoen km met de auto en geen rare dingen meer, hoop vrienden met motoren, broer die al 33 jr allemaal motoren heeft, kortom. Nu was t de tijd! Nou ja, m'n zoon van 14: "En jij zegt dat je al uit de midlifecrises bent.....Duhhh". Maar goed. Na in totaal 9 lessen nu op 4 jan. geslaagd :cheers:

Gelest op n FZ6, nu een FZS1000 2003 Black gekocht. Wat n top bike. Leuk hier met andere top bike genoten te chatten. We will meet and ride :thumbup:

Adios, Walt
FZS 1000
Relax. Nothing is in control
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Leuk jullie te ontmoeten

Bericht door SilverTip »

Hallo Walt,

Welkom op dit forum en wellicht ook bij de club,
da's een kwestie van inschrijven een laag bedrag doneren en genieten van alles wat de club te bieden heeft.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie