Nieuw!

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Nielsdeboer
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec, 2015 17:21

Nieuw!

Bericht door Nielsdeboer »

Dag allen,

Dit is mijn eerste post dus laat ik me allereerst maar eens voorstellen. Ik ben Niels, 30 en woonachtig in Hilversum.

Beetje geschiedenis, want tot een jaar geleden nooit gedacht ooit te gaan motorrijden. Het begon allemaal met m'n broertje die vorig jaar zomer zijn rijbewijs haalde en al snel een fz6 Fazer kocht. Ook toen nog trok het me totaal niet. Tot hij me afgelopen voorjaar een keer mee vroeg. Eerste keer mee op een gemotoriseerde 2-wieler, want het brommer tijdperk heb ik groots overgeslagen. Na een ritje van een kilometer of 50 was ik verkocht. Dit is toch wel heel vet! Nog geen maand later met lessen begonnen en eind augustus afgereden en geslaagd. Op een kletsnatte vrijdagavond voor het eerst alleen op pad met de 6 van m'n broertje. Eerst nog een gevoel van wat is die kuip groot, want les gehad op een xj6. Na een kilometer was dat gevoel over en was ik overtuigd van het feit dat het een Fazer moest worden. Echter, de Fz8 trok me meer dan de 6. Iedere op internet aangeboden Fz8 had ik al eens voorbij zien komen en toen was hij daar ineens. Een bloedmooi exemplaar in het donkergrijs met Race Blu accenten uit 2014 waar nog amper (krap 2000 km) mee gereden was. Direct met de aanbieder (Gebben) gebeld en een afspraak gemaakt. In het echt nog mooier dan op de foto's en ik was meteen verkocht. Alles rond gemaakt en anderhalve week later werd hij thuis afgeleverd. Sinds half september tot nu een kleine 1200 km gereden en iedere keer is het weer een feestje. Helaas heb ik 'm vorige week naar zijn verplichte winterverblijf gebracht. Ik kan niet wachten tot 1 maart.

Ik ga eens even kijken of ik lid wil worden van de club. Ik kon niet direct vinden of jullie ook komende motorbeurs aanwezig zijn. Als ik tegen die tijd nog geen lid ben, mogen jullie me daar overtuigen.

Prettige avond!

Groet, Niels
Nolleke
72 kW
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 13 nov, 2011 15:23
Locatie: Brabant

Re: Nieuw!

Bericht door Nolleke »

Welkom op dit forum Niels!
Tot op de motorbeurs. :wave:
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Nieuw!

Bericht door Fuel Supply »

Hoi Niels, welkom op het forum. Toe maar, je eerste motorfiets en gelijk eentje met meer dan 100 pk \:D/
Ik was na het behalen van mijn A op een Honda 500 een kleine 5 jaar geleden ook voor de Fazer gevallen, een FZ6 dan wel om voorzichtig te beginnen. Maar toen ik daarmee de eerste keer boven de 10.000 toeren kwam ...asjemenou! Was gewoon even schrikken, wat een power! En nog een plaatje om te zien ook, dus ik snap je keuze voor een Fazer wel ... :lol: :lol:

Vind je het in je eentje al leuk om te toeren, met een groep gelijkgestemden is het nog veel leuker! :enjoy: Om niet eens te spreken van de weekenden in de bergen. Fun gegarandeerd :notworthy:

Je woont mooi centraal in NL, dus er zullen vast komend seizoen een aantal clubritten zijn die relatief in de buurt zijn.
We staan inderdaad op op de Motorbeurs in Utrecht straks in februari, dus kom zeker even langs, dan zullen we je uitleggen waarom je wel lid MOET worden, ........ :-" :lol:

Grtz, Willem :pirate:

PS, plaats eens een mooie foto van je aanwinst, let op: max 256 kB!
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Nielsdeboer
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 18 dec, 2015 17:21

Re: Nieuw!

Bericht door Nielsdeboer »

Dit is 'm dan.
Bijlagen
Fazer8 klein.jpg
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Nieuw!

Bericht door wimvandervlis »

Mooi exemplaar. Hoop dat je vele plezierige en veilige kilometers op mag maken.

En rij een keer mee met een rit. Weet zeker dat je welkom bent.


Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Plaats reactie