Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KoenH
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 08 mei, 2015 8:13

Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door KoenH »

Even voorstellen! Mijn naam is Koen, 26 jaar, ik woon in Amsterdam maar kom oorspronkelijk uit Sittard. Ik heb afgelopen april mijn rijbewijs gehaald (gelest bij Motorrijschool Versnel op een MT-07). Tijdens het lessen natuurlijk ook al eens op internet rond gekeken wat ik zelf voor een motor wilde hebben.

Alhoewel het motorrijden natuurlijk altijd aantrekkingskracht to me had, had ik niet gedacht dat ik zelf snel aan het lessen zou slaan. Het wisselen van baan (en inleveren van mijn leaseauto) deed me plotseling toch anders beslissen. Ik ben dan ook nog niet zo thuis in alle motortypes etc., dus de zoektocht was in eerste instantie lastig. Ik heb nakedbikes altijd mooi gevonden, in het bijzonder een Ducati Monster. De motor moest voor mij, naast plezier, echter ook een enigszins praktische functie gaan vervullen, en een Ducati Monster leek me niet zo passen in dat plaatje. Uiteindelijk heb ik mijn keuze beperkt tot een sportieve tourer, en wel een Suzuki GSR600 of een FZ6N. Hoe meer ik advertenties afstruinde, hoe meer ik naar de Yamaha neigde.

Sneller dan dat ik eigenlijk iets wilde kopen, kwam ik opeens een advertentie tegen van een erg mooi exemplaar, een parelmoer witte FZ6N S2 uit 2008 met slechts 16.000 km op de teller en in erg mooie staat. Na een bezichtiging de motor maar meteen meegenomen, want ik kon hem niet laten staan. Dat moest een vriend van me doen trouwens, want ik was nog steeds aan het lessen.

Inmiddels een paar maanden verder, en nog steeds erg blij ermee. Ik heb er nu zo'n 4000km mee gereden. Ik heb nog weinig mooie foto's, maar afgelopen weekend onderstaande foto's even gemaakt. Ik denk dat ik binnenkort ook eens meega met een ritje hier.

Groet,

Koen

Afbeelding

En deze even met een linkje, de afbeelding is erg groot voor hier in het forum zie ik:

http://i57.tinypic.com/2niskdl.jpg
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door SilverTip »

Da's een mooie motor Koen en daar ga je veel plezier van hebben.

Nu nog lid worden en genieten van alles wat deze fantastische club te bieden heeft.

Gr,

Michel en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Mark de jong
35 kW
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 12 aug, 2015 9:26

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door Mark de jong »

Mooie fiets Koen.
Veel plezier ermee!
Als het weer maar goed is
Rollingstone
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 16 aug, 2015 21:13
Locatie: Utrecht

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door Rollingstone »

Mooie fiets, Koen!
En ik heb wel eens een Ducati Monster gehuurd en ik had na 10 minuten pijn in mijn b@llen... Plus dat hij qua toeren er veel eerder mee kapt dan de FZ6 en juist dat doortrekken is ZO lekker, he? :enjoy:

Veel plezier!
Victor
Gebruikersavatar
KoenH
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 08 mei, 2015 8:13

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door KoenH »

Update; Een tijd geleden heb ik me hier al voorgesteld, gisteren op de motorbeurs echter ook lid geworden. Binnenkort komen we elkaar wellicht dus tegen tijdens een rit. :)
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door SilverTip »

KoenH schreef:Update; Een tijd geleden heb ik me hier al voorgesteld, gisteren op de motorbeurs echter ook lid geworden. Binnenkort komen we elkaar wellicht dus tegen tijdens een rit. :)
Top Koen, dat heb je goed gedaan.
Welkom bij onze club, we zien je graag bij een van onze evenementen en routes.
De eerste rit is op 19 maart!!

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Koen's witte FZ6N S2 uit 2008

Bericht door Charleyr »

van harte welkom Koen,
Tot spoedig op een van de ritten van deze leuke club!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie