ff voorstellen

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Caro600
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 09 aug, 2015 21:57
Locatie: Baarn

ff voorstellen

Bericht door Caro600 »

Alweer even lid dus hoog tijd om via het Forum ff voor te stellen. Carolina Overeem, woonachtig in Baarn (Utrecht) en sinds februari 2014 al lid :-" Tijdens de motorbeurs vorig jaar liepen mijn man en ik langs de stand en ik dacht, Fazerclub...waarom niet. Ik heb in 2008 mijn rijbewijs gehaald en begonnen op een Diversion 600, daarna overgestapt op een FZ6, net ff iets meer power. Zelf 1x meegereden vorig jaar met de tocht naar Volendam, superleuk, maar te druk om nog eens mee te gaan. Weekend naar de Moezel nu toch samen voor opgegeven en enorm veel zin in. Ron rijdt op een BMW 1200GS, totally different, toch hebben we een match :lol: Ben zelf nog even aan 't bekijken naar welk verzamelpunt ik rij. Ron moet de vrijdag helaas toch nog werken en komt op eigen gelegenheid 's avonds naar Trabach. In ieder geval tot de 28e voor degene die meegaan.
Bijlagen
first is the best.jpg
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: ff voorstellen

Bericht door Rik »

Hallo Carolina,

Leuk dat je je even voorstelt op het forum. Tijdens het Fazerweekend maak je in een klap kennis met een hoop leden. Het wordt vast een geweldig evenement. \:D/
Aan een GS zijn we inmiddels gewend, al is dat dan een Belgische :shock:

Tot over twee weken.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: ff voorstellen

Bericht door SilverTip »

Mogge Carolina,

Leuk dat jullie erbij zijn, jullie gaan vast en zeker genieten :tongue:

Tot gauw,

Michel & Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie