Patrick

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Zedd
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 jul, 2015 15:39

Patrick

Bericht door Zedd »

Hoi Allemaal,

Ik zal mijzelf even voorstellen, ik ben Patrick 34, uit Rotterdam. Sinds twee weken in het bezit van een FZ1S.
Mijn vorige machine was een GSXR, maar vanwege het comfort ben ik gaan kijken naar een machine waar ik wat minder op mijn polsen leunde. Tijdens de zoektocht kwam ik uit bij een mooie rode FZ1S van 2006.
Aangezien mijn technische kennis niet echt groot is en jullie ook toerritjes rijden heb ik besloten om mij eerst maar eens hier aan te melden. Misschien kan ik een keer meerijden om te kijken of het bevalt?

Groeten,
Patrick
Michael van Oostveen
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 8:34

Re: Patrick

Bericht door Michael van Oostveen »

Bekend argument om de switch te maken. Heb zelf ook van een supersport nu een Fazer genomen maar dan de naked variant.

Veel plezier!
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Patrick

Bericht door Rik »

Hallo Patrick.
Welkom op het Fazerforum.
Wat jij als argument aangeeft horen we heel veel.
Een Fazer is een heel universele motor waar je heerlijk mee kunt toeren maar dankzij zijn "R" bloed kan je er ook erg sportief mee aan de haal.

Veel plezier met de FZ1.

Je kan natuurlijk altijd een keertje meerijden. Stuur dan eerst even een mailtje naar iemand van het bestuur.
Zedd
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: di 14 jul, 2015 15:39

Re: Patrick

Bericht door Zedd »

Rik schreef:Hallo Patrick.
Welkom op het Fazerforum.
Wat jij als argument aangeeft horen we heel veel.
Een Fazer is een heel universele motor waar je heerlijk mee kunt toeren maar dankzij zijn "R" bloed kan je er ook erg sportief mee aan de haal.

Veel plezier met de FZ1.

Je kan natuurlijk altijd een keertje meerijden. Stuur dan eerst even een mailtje naar iemand van het bestuur.
Net terug van vakantie,bedankt ga ik zeker even doen.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Patrick

Bericht door SilverTip »

Welkom Patrick.

Veel plezier en tot ziens :enjoy:

Michel en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie