ervaringen met routes

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

ervaringen met routes

Bericht door Rik »

Ik zou graag van mensen willen weten welke problemen zij hebben met de routes die achter de ledenlogin staan.

Naast de bekende perikelen van het updaten van Mapsource naar versie 6.12.2 krijg ik eigenlijk nooit wat te horen.
Dat kan betekenen dat er geen problemen zijn of dat iedereen die iedere voor zich oplost.
Het kan ook zo zijn dat de beschrijvingen duidelijk genoeg zijn om iedereen op weg te helpen.

Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende versie van Mapsource, kaartmateriaal en apparatuur in gebruik is elek ewillekeurige combinatie dat het haast niet mogelijk is overal rekening mee te houden.
dusty12
105,2 kW
Berichten: 250
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 16:49
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door dusty12 »

Rik,

Ik heb een TTR, in men heeft het steeds over de Garmin en Mapsource.
Ik weet dat deze (Garmin) binnen de club meer voorkomt, maar ik zal toch niet de enige zijn dit een Tom Tom, heeft?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er nog niet echt in heb verdiept, maar is het mogelijk om de routes van de club ook m.b.v. TomTom te rijden c.q. te laden? - hebben uiteraard een ander format -.

Ik lees het wel. Gr. Ted Herder.
Sommige mensen denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.... (naar J.Cruijff)
GPS Eddy
72 kW
Berichten: 64
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 9:09
Locatie: Duiven

Bericht door GPS Eddy »

Ted,

Ik ben zelf begonnen om een papieren route om te zetten naar mijn eigen GARMIN SPIII, er kwamen steeds meer garmin's in de club en ik heb zelf de routes die ik gemaakt heb aan deze leden gegeven. Later hebben we om de beurt de routes omgezet naar een garmin bestand, en heeft Rik ze achter de leden login te zetten.

Dus als je zelf begint met de routes om te zetten naar je TOMTOM en te delen met de andere TOMTOMmers, heb je binnenkort hetzelfde als met onze garmin's en kan Rik ze ook achter de Leden login zetten.
Groeten Eddy
dusty12
105,2 kW
Berichten: 250
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 16:49
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door dusty12 »

Ja, dat is goed. :wink:
Alleen moet ik me hier nog ff verder in verdiepen. :oops:
Maar bedankt voor je uitleg, Eddy.
:idea:
gr. TedH
Sommige mensen denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.... (naar J.Cruijff)
Plaats reactie