MapSource 6.12.2

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erik
105,2 kW
Berichten: 241
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 22:10
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

MapSource 6.12.2

Bericht door Erik »

Zoals Jaap als meldde, er is weer een nieuwe versie van de Zumo firmware.

Een van de verbeteringen is:
Correct import of certain route points with MapSource 6.12.2 .

Door deze verbeteringen doet de MapSource geen rare dingen meer.
Wat nu blijkt is dat de problemen met de nieuwste versie van MapSource alleen maar voorkwamen bij de Zumo. (Zo ver als ik weet)

Dat is nu opgeloste en volgens mij is versie 6.12.2 nu veilig te gebruiken voor iedereen. (Dat was ie dus al voor de niet Zumo gebruikers, maar dat wist ik niet)

Ik heb hem in ieder geval geïnstalleerd. Tot nog toe geen problemen maar nog niet gereden met op deze versie gemaakte routes.

Erik.
The obvious is only obvious once it's obvious
Gebruikersavatar
Stoffel
105,2 kW
Berichten: 636
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:24
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

Van de week deze versie geinstalleerd. Gevolg bij het opstarten van Mapsource een melding dat het kaartmateriaal verouderd is. Daarna sluit het programma zichzelf af.
Een vorige versie 6.11.6 van het net gehaald en geinstalleerd. Helaas de situatie is onveranderd.
Wie heeft een andere oplossing dan het hele programma van de computer halen en opnieuw installeren?
Nico :glasses7:
Het is de kunst om op je dooie gemak keihard te werken.
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Bericht door wil »

dit komt meer voor zag ik op forum Waypoint. Je kunt het proberen met systeemherstel van windows XP. Datum kiezen voor de eerste poging updaten. Niet een datum, als die er is, tussen de eerste en je 2e poging van opnieuw installeren.
Ik heb met mijn oude 2610 en kaart versie 8 nergens last van :D
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Rik »

Ik heb ook nergens last van.

Als een oudere versie installeren niet helpt, is het misschien beter om mapsource te deinstalleren en met de originele cd's/dvd's opnieuw te beginnen en daarna Mapsource te updaten naar 6.11.6
Plaats reactie