Mapsource Nederlandstalig

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Karin
105,2 kW
Berichten: 1007
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 14:48
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Mapsource Nederlandstalig

Bericht door Karin »

Mapsource is standaard in het engels.

Als je de nederlandstalige versie wilt, dan dien je Mapsource te updaten via deze link http://www.garmin.com/support/download_ ... jsp?id=209

Na het downloaden kies je als je gaat installeren voor Nederlands en that's it. Als je via Mapsource zelf naar updates gaat dan zal hij altijd de engelse versie downloaden.
Voordeel van in Limburg wonen is, dat een ritje in de Eifel of Ardennen gewoon een "rit" is en geen "vakantie" :enjoy:
Gebruikersavatar
dorien
105,2 kW
Berichten: 726
Lid geworden op: wo 15 jun, 2005 15:54
Locatie: Zaanstreek

Re: Mapsource Nederlandstalig

Bericht door dorien »

Karin schreef:Mapsource is standaard in het engels.

Als je de nederlandstalige versie wilt, dan dien je Mapsource te updaten via deze link http://www.garmin.com/support/download_ ... jsp?id=209

Na het downloaden kies je als je gaat installeren voor Nederlands en that's it. Als je via Mapsource zelf naar updates gaat dan zal hij altijd de engelse versie downloaden.
De mapsource die wij bij de Garmin geleverd kregen, is in het Nederlands. En ik vraag me af als je nu update, terwijl je nog niet aan een update toebent (dus alleen vanwege de taal) dan ben je het recht op één gratis update meteen kwijt, denk ik?
Karin
105,2 kW
Berichten: 1007
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 14:48
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Bericht door Karin »

Nee Dorien, de update van Mapsource is gratis. Alleen de update van het kaartmateriaal dus de City Navigator dat kost je een sleutelcode. Die moet je dus ook pas echt gebruiken als je weet dat er nieuw kaartmateriaal uitgebracht is.

Ik wist niet dat de 2720 al uitgerust was met een Nederlandse Mapsource. Dat was bij de 2610 zeker niet het geval.,
Voordeel van in Limburg wonen is, dat een ritje in de Eifel of Ardennen gewoon een "rit" is en geen "vakantie" :enjoy:
Plaats reactie