Garmin streetpilot 2820

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Bericht door wil »

tracklog is ook afhankelijk van welke GPS. De 2720 doet dat beter als de 2610 welke een beperkt geheugen tracklog heeft en minder tracklog punten kan gebruiken.
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Bericht door wil »

FxtFF schreef:Het is wel een hoop werk zeg, wat een gedoe met zo'n ding..
Maar het is wel mooi dat het kan allemaal, en je moet er maar zin in hebben ......ben gelukkig niet zo'n techneut..........Gr F3.su6 jongens :lol:
Tracklog is wat voor jou, maakt geen bal uit of het door een weiland gaat. :lol:
We gaan trouwens weer helemaal off topic :wink: het ging over de nieuwe streetpilot.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Bericht door Frans-V »

Waar gaan we door een weiland :lol: , en staat er dan een Koelog ????.
Vind het hartstikke knap want jullie allemaal met een simpel sattalietje kunnen, ik ben al blij met Digitale ontvangst door zo'n zwerf raketje.
Ik zou wel gewoon een simpel ding willen om van huis een " lokatie " te kunnen vinden, en dat dan Brigitte Maasland zachtje in m'n oor aanwijzingen geeft.......Zo van gaa maar lekker naar rechts " Playboy "..hihihi Gr F3 :lol:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Stoffel
105,2 kW
Berichten: 636
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:24
Locatie: Almelo
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

J@ schreef: OK, ik weet niet precies wat er wèl en niet vooraf door een GPS'er gedaan wordt cq. kan worden, maar eerlijk gezegd komt deze suggestie me een beetje merkwaardig over.

Om een route in GPS te krijgen hoeft een GPS'er toch alleen maar met de uitzetter mee te rijden op een controlerit met de tracklog aan en klaar is ie... tòch ?
J@ voor zover ik nu weet als beginnend GPS gebruiker zijn er twee manieren. De eerste is inderdaad de route rijden en dan later de tracklog inlezen in Mapsource en de route over tekenen. De tweede manier is de route vanaf papier rechtstreeks in Mapsource maken. Voor de tweede manier is het nodig dat je zoveel mogelijk informatie hebt over de straatnamen etc. om de route achter je computer te kunnen uitwerken.
Het zal afhangen van de persoonlijke voorkeur welke methode je gebruikt. Mijn verzoek/suggestie heeft uiteraard met de tweede mogelijkheid te maken.
Zoals Wil het nu met behulp van Benno heeft gedaan kan natuurlijk ook omdat Benno nu precies heeft verteld hoe de route verloopt.
Groeten,
Nico :glasses7:
Plaats reactie