knoop doorgehakt

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biking
105,2 kW
Berichten: 670
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 7:57
Locatie: Tegelen

knoop doorgehakt

Bericht door Biking »

Van het weekend ook maar eens naar Notter gereden en de 2720 aangeschaft. Weliswaar zonder de perfect cradle maar toch. Het ding bevalt in de auto al prima. Gisteren op de motor gemonteerd en hij zit er perfect op (past mooi onder het flyscreen). Alleen het stekkertje van de audiokabel vond ik wat lastiger te plaatsen. Wat doen jullie daar mee?

Eerst dacht ik de quest 2 aan te schaffen maar die was wel erg klein en traag.
ter aanvulling op het onderschrift van F3: Een glimlach kost minder electriciteit maar geeft evenveel licht.
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Rik »

Mooi Erik, gefeliciteerd.

Ik heb ook geen perfect cradle en heb hem nog niet gemist. Kan trouwens altijd nog.

Stekker van de audiokabel laat ik gewoon los hangen als de voeding aan de streetpilot zit, dat is maar een kort stukje. Het snoer naar je helm blijft daar prima in zitten.
Gebruikersavatar
Biking
105,2 kW
Berichten: 670
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 7:57
Locatie: Tegelen

Bericht door Biking »

Is het niet zo dat de stekker dan uit zichzelf losschiet? Daar ben ik dan namelijk bang voor
ter aanvulling op het onderschrift van F3: Een glimlach kost minder electriciteit maar geeft evenveel licht.
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Rik »

Heb ik nog niet meegemaakt. Dus gewoon proberen, kan altijd nog anders.
Plaats reactie