vreemd

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

vreemd

Bericht door Rik »

Hoewel ik heel enthousiast ben over de 2610, maak je ook wel vreemde zaken mee.

Ik had de 2610 een route laten berekenen van Alblasserdam naar Pijnacker. Kom ik over de Brienenoordbrug, moet ik van de 2610 de afslag nemen, en dan weer meteen de snelweg op. Vreemd hoor.
Karin
105,2 kW
Berichten: 1007
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 14:48
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Bericht door Karin »

Dat is inderdaad vreemd. Ik kwam dat ook wel eens tegen op de ANWB routeplanner, die ik hiervoor gebruikte.

Maar een tip is wel om de U-bochten te vermijden, dan laat hij je ook niet keren op een weg, dat kan anders ook wel eens voorkomen.
Maar in het gebergte gebied de vermijding van U-bochten weer uitzetten, want een haarspeldbocht ziet ie op de satteliet ook als dezelfde weg (zelfde coördinaten). En daar wil je juist wel weer deze bochten rijden. :wink:
Voordeel van in Limburg wonen is, dat een ritje in de Eifel of Ardennen gewoon een "rit" is en geen "vakantie" :enjoy:
GPS Eddy
72 kW
Berichten: 64
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 9:09
Locatie: Duiven

vreemd

Bericht door GPS Eddy »

Dit lijkt of je de optie vermijd snelwegen aan hebt staan.

Groeten Eddy
Groeten Eddy
Karin
105,2 kW
Berichten: 1007
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 14:48
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: vreemd

Bericht door Karin »

GPS Eddy schreef:Dit lijkt of je de optie vermijd snelwegen aan hebt staan.

Groeten Eddy
Haha, dan laad ie je iedere afrit nemen. Grappig, maar idd een goede logische tip Eddy.
Voordeel van in Limburg wonen is, dat een ritje in de Eifel of Ardennen gewoon een "rit" is en geen "vakantie" :enjoy:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Rik »

nee die optie heb ik niet aanstaan, dit was de enige afrit waarbij hij het deed. Heel vreemd. Zal er nog wel eens mee testen.
Gebruikersavatar
wenroy
105,2 kW
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 13 dec, 2004 0:33
Locatie: Oldenzaal

Re: vreemd

Bericht door wenroy »

Rik schreef:Hoewel ik heel enthousiast ben over de 2610, maak je ook wel vreemde zaken mee.

Ik had de 2610 een route laten berekenen van Alblasserdam naar Pijnacker. Kom ik over de Brienenoordbrug, moet ik van de 2610 de afslag nemen, en dan weer meteen de snelweg op. Vreemd hoor.
Dateert je software nog uit de tijd van het Brienenoordpontje....... :wink: :wink: :wink: :D
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Bericht door Rik »

lol,
neej, ik was al over de brug heen. Maar vandaag ook wel gemerkt dat je wel moet blijven opletten en meedenken met Truus. Maar elke relatie heeft zijn tijd nodig om aan elkaar te wennen... :wink:
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Re: vreemd

Bericht door wil »

Rik schreef:Hoewel ik heel enthousiast ben over de 2610, maak je ook wel vreemde zaken mee.

Ik had de 2610 een route laten berekenen van Alblasserdam naar Pijnacker. Kom ik over de Brienenoordbrug, moet ik van de 2610 de afslag nemen, en dan weer meteen de snelweg op. Vreemd hoor.
komt regelmatig voor, ik heb het ook gehad op een provinciale weg. Op het forum van Waypoint worden er ook vragen over gesteld maar een echt antwoord wat het probleem veroorzaakt heb ik niet gezien.
Plaats reactie