Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Indien er misbruik wordt gemaakt van dit forum door het plaatsen van advertenties die hier niet thuishoren, worden deze onmiddellijk verwijderd!
Gesloten
jackie66
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 dec, 2015 20:11

Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door jackie66 »

Schitterende FZS1000 Fazer Te Koop.

Bouwjaar 2003
KM stand: 40000

Het moment is gekomen om mijn trouwe Fazer te verkopen. Wanneer je op zoek bent naar een prachtige motor waar ontzettend goed op gepast is, is hier de kans van je leven. Fazer verkeerd werkelijk in nieuwstaat, zowel technisch als uiterlijk.
Voorzien van originele Yamaha valdoppen, Givi topkoffer, halogeen "Arrow" knipperlichten, groot aluminium radiatorscherm, Xenon koplampen. Alle originele onderdelen zijn nog aanwezig. Over de prima rij-eigenschappen hoef ik natuurlijk geen verdere uitleg te geven.
Zoek een nieuwe eigenaar die er minimaal zo zuinig op zal zijn als ik altijd geweest ben.
Heeft in juni 2015 zijn grote beurt gehad waarbij de kleppen gecontroleerd zijn en de balhoofd en swingarmlagers vervangen zijn.
Kortom, met deze Fazer kunt u nog jarenlang onbezorgd genieten van het motorrijden.
Bent u werkelijk geinteresserd, neem dan contact met mij op via Email. Foto`s op verzoek .
demeyerjackie@gmail.com / 0652845535
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door Fuel Supply »

Jaja, dat kun je nou wel beweren dat hij zo mooi is, maar dat willen we dan ook zien natuurlijk!
Als ik naar mijzelf kijk reageer ik nooit op advertenties waar geen vraagprijs of foto bij staat, en dat geldt voor meer eventueel nieuwsgierige potentiele kopers, denk ik zo maar. Je kan toch wel 1 of 2 fotootjes plaatsen?

Succes met de verkoop!

Grtz, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door Fuel Supply »

jackie66 schreef: Fazer verkeerd werkelijk in nieuwstaat, zowel technisch als uiterlijk.
Nou, daar is werkelijk geen woord aan gelogen, afgaande op de foto's die Jackie me opstuurde omdat hij ze niet geplaatst kreeg. Dan helpen we toch gewoon even, zo zijn wij bij de Fazerclub :tongue3:
En deze machine kan ons na verkoop zo weer een nieuw lid opleveren ....... :thumbup:
Nieuwstaat is niet gelogen hè ....
Nieuwstaat is niet gelogen hè ....
Kan zo bij Yamaha op de beurs ....
Kan zo bij Yamaha op de beurs ....
Fraaie machine Jackie. Als je er een schappelijke prijs voor vraagt moet dat niet veel moeite en tijd kosten om een koper te vinden. Maar dan zou ik die als ik jou was hier nog wel even vermelden :thumbleft: Niet te geheimzinnig hoor. Je wilt toch verkopen? En een ander happy maken met deze glimmert ... :hello1:

Grtz., Willem :pirate: , VzF .... :dontknow:

PS. Jackie, foto's mogen max 256 kb zijn, .... en niet komplete wandversieringen van 3,5 Mb die je mij mailde, die overigens wel super weergeven hoe puntgaaf deze Fazer is .....
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
jackie66
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 dec, 2015 20:11

Re: Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door jackie66 »

Willem,

Bedankt voor de moeite betreft het plaatsen van de foto`s!
De Fazer is in principe al ingeruild, maar ik heb nog tot 15 januari tijd om hem particulier van de hand te doen.
Mijn vraagprijs is 3250 Euro, met een klein beetje ruimte tot onderhandeling.
Blijf het merk wel trouw, de volgende wordt een FJR1300.( Is al gereserveerd)
De Fazer staat nu winterklaar in de stalling en er wordt niet meer op gereden.

Bedankt, Jackie
jackie66
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 01 dec, 2015 20:11

Re: Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door jackie66 »

De Fazer is verkocht!
Hopelijk beleeft de nieuwe eigenaar net zo veel plezier aan deze machine als ik.
Voor mij breekt nu het FJR tijdperk aan :enjoy:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Schitterende Fazer1000 Te Koop!!

Bericht door Rik »

Mooi dat hij verkocht is!
Veel plezier met de FJR.
Gesloten