Topkoffer Givi voor FZ6

wie heeft er leuke, makkelijke, gekke accessoires gezien of gekocht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Freaky Frank
72 kW
Berichten: 95
Lid geworden op: za 06 jun, 2009 9:05

Topkoffer Givi voor FZ6

Bericht door Freaky Frank »

Ik heb een FZ6 met een Bos uitlaat. Indertijd heb ik die 2e hands aangekocht met bijhorende topkoffer Givi en een door de toenmalige verkoper zelfgemaakte beugel. Die beugel is niet ideaal en komt regelmatig los met als gevolg dat mijn achterlicht reeds beschadigd is en mijn nummerplaathouder begint te barsten. Een Givi beugel past niet door de bredere Bos uitlaat.

Nu heb ik gezien dat er een originele Yamaha beugel bestaat. Het idee dat ik heb is om de steunplaat te vervangen door mijn Givi steunplaat. Zou dit lukken ? Zijn de afmetingen identiek ? Of heeft er iemand andere idee's of oplossingen ? Zijn er hier rijders met een originele beugel en zo ja kan ik dan aan de afmetingen geraken van de steunplaat. Alvast bedankt.

in bijlage enkele foto's.

Grtz
FF
Bijlagen
IMG_0039.JPG
IMG_0038.JPG
IMG_0019.JPG
IMG_0019.JPG (43.8 KiB) 5841 keer bekeken
Better 1 bike on the ground that 10 in the air

FZ6-S, bj 2005, Bos uitlaat, K & N luchtfilter, Viper zadel, Stebel claxon, Garmin Zumo 595 ...
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Topkoffer Givi voor FZ6

Bericht door NZMSLex »

Op mijn FZS600 heb ik 19 (!) jaar geleden een Givi wingrek gemonteerd met de originele beugels voor mijn motor. Dat zit uitstekend, ook met hoge snelheid en volle belading, en dat kan ik je dus van harte aanraden.

Wel alles monteren volgens de juiste specifiacties met goed bevestigingsmateriaal. Dan is het onverslijtbaar.

De Givi-koffers zijn absolute topkwaliteit.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Freaky Frank
72 kW
Berichten: 95
Lid geworden op: za 06 jun, 2009 9:05

Re: Topkoffer Givi voor FZ6

Bericht door Freaky Frank »

Ik heb nog eens naar het Givi wingrek gekeken maar dat lukt niet wegens de bos uitlaat. Zijn er nu hier echt geen rijders die met een originele Yamaha topkoffer rondrijden. Ik zag er vorige week nog ene op de ring van Antwerpen maar ik was met de auto en kon hem niet volgen ...
Better 1 bike on the ground that 10 in the air

FZ6-S, bj 2005, Bos uitlaat, K & N luchtfilter, Viper zadel, Stebel claxon, Garmin Zumo 595 ...
Plaats reactie