Volle Kuip

wie heeft er leuke, makkelijke, gekke accessoires gezien of gekocht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jonok
35 kW
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 8:12
Locatie: Drenthe

Volle Kuip

Bericht door jonok »

Hoi Allen,
SInds vorig jaar in bezit van mijn fazertje. Hier helaas me alleen maar aangemeld en verder nog niet actief kunnen zijn. Het nieuwe seizoen gaat zo van start, zonnetje schijnt, .... Mijn Fazertje net al ff uit de garage gehaald. Heb er weer zin in. Maar ik wil graag mijn Fazer in de volle kuip, zoals op de foto hieronder
http://img70.imageshack.us/img70/4134/mimg1880wb0.jpg
Waar kan ik dat het beste bestellen? CQ laten doen?
Heb al wel wat rongeneusd her en der, maar dan benader ik ze en hoor niks terug en ik had op Marktplaats ook eentje gevonden, alleen die schijnen niet te passen vanwege ander type? Ik heb het type met de 2 pijpen onder de buddy. Alle tips zijn welkom. En natuurlijk ook de ervaringen ermee.
Groetjes Sandra.

PS ik moet nog ff studie volgen hoe ik plaatje in bericht kan zetten. Maar dat komt nog :-k
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Volle Kuip

Bericht door Fuel Supply »

Hoi Sandra,

heb je al een beetje gespaard? Want het gaat je wel een paar knaken kosten en dan moet je hem nog laten spuiten in de juiste kleur .... :sad1:

http://www.goparts.nl/onderdelen.asp?G0 ... &T0=Street Acc&T1=Design Body Parts&T2=Yamaha&T3=FZ 6&D=BKDSN

Let wel op mocht je tot bestelling overgaan of je een S2 uitvoering hebt (vanaf 2007), die is iets anders dan de 2004-2006 versie, staat op diezelfde website.

Succes.

Grtz., Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
jonok
35 kW
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 8:12
Locatie: Drenthe

Re: Volle Kuip

Bericht door jonok »

Hallo Willem,
Ja ik heb een klein erfenisje :-? en ik dacht..Dat had mijn vader leuk gevonden, iets voor mijzelf. Ik weet dat het wat kost, maar is ook voor mij persoonlijk dan he. Maar op die site zie ik dus niet diegene voor een FZS 600 met bwjr 2005. Of ben ik beetje een :glasses7: nodig?
Groetjes Sandra
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Volle Kuip

Bericht door Fuel Supply »

Sandra, jij hebt helemaal geen FZS 600 maar een FZ6 Fazer! De FZS heeft 1 dikke uitlaatpijp aan de rechterzijde beneden, en vanaf 2004 is de 600 helemaal anders dan daarvoor met injectie, een aluminium frame en de dubbele uitlaat onder de buddy! Kijk dus bij de FZ 6 van 2004-2006, maar wel die met topkuipje met de mooie spitse lampen en niet die onderste van de 4 want dat is een naked bike. (kale koplamp)

Grtz, Willem
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
jonok
35 kW
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 8:12
Locatie: Drenthe

Re: Volle Kuip

Bericht door jonok »

Oei oei oei... Dat is ja ook wat... :shock: Verkeerde benaming. Op de papieren staat nml. Handelsbenaming RJ07; FZS 600 bwjr 2005. Lekker verwarrend dan dus... :scratch: Zal ik nog even weer kijken op de site. ALvast bedankt.
Gebruikersavatar
jonok
35 kW
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 jun, 2012 8:12
Locatie: Drenthe

Re: Volle Kuip

Bericht door jonok »

Ben ik er nog een x. :-D
Even gekeken en dan zie ik er 2 staan. Wat is het verschil?

Lower cowling 2004 - 2006 FZ6 Fazer
JMV - ONDERKUIP - ONGESPOTEN 382.57


Lower cowling 2004 - FZ6 Fazer
FA - ONDERKUIP - ONGESPOTEN 352.08


Neem aan dat ik 1 van de bovenste 2 moet hebben toch?

ALvast bedankt voor alle tips... Ga ik nu eerst even een nachtje slapen :sleepy2:
Plaats reactie