Kleur FZS 600 Fazer?

Heb je een algemene vraag of opmerking over de club of het forum, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Kylihans
35 kW
Berichten: 5
Lid geworden op: do 10 jan, 2013 23:48

Kleur FZS 600 Fazer?

Bericht door Kylihans »

Goedendag,

Zelf heb ik net mijn motor rijbewijs gehaald en ben stevig op zoek naar een mooie leuke fazer.
Nu kan ik er eentje van een vriend van mij overkopen voor niet al te veel, alleen is een kapje hiervan beschadigd.
Nu heb ik zelf wel een beetje ervaring met spuiten, maar ben ik benieuwd naar een kleurcode of specifieke kleur van het voertuig.
Om de motor wel zo egaal mogelijk te laten ogen.
Nu is dus de vraag weet iemand de kleurcode van een FZS 600 zilver uit 2002?
Een foto hieronder van de kleur:
Afbeelding
Zoiets moet het worden, nu weet ik wel hoe ik te werk moet gaan alleen de kleurcode of iets dergelijks hierbij zou handig zijn.
Kan iemand mij helpen, hulp in elke vorm wordt extreem gewaardeerd:).

Met vriendelijke groet,
Kylihans
Gebruikersavatar
johan l
105,2 kW
Berichten: 631
Lid geworden op: za 09 apr, 2005 13:44
Locatie: ASSE (BELGIE)

Re: Kleur FZS 600 Fazer?

Bericht door johan l »

:idea: Via een Yamaha dealer navragen lijkt mij de simpelste weg om aan de kleurcode te komen :-)

greetz johan :salute:
Afbeelding
Kylihans
35 kW
Berichten: 5
Lid geworden op: do 10 jan, 2013 23:48

Re: Kleur FZS 600 Fazer?

Bericht door Kylihans »

Dankjewel!
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Kleur FZS 600 Fazer?

Bericht door Fuel Supply »

Ik had de Yamahacode wel maar om mijn bellypan in kleur te laten spuiten konden ze er bij de spuiterij niks mee. Even met de motor erheen gereden en met de blauwe kleurenwaaier vergeleken. Allemachtig, dat is nog ff niet simpel, er zijn wel 35 van de 400 kleuren blauw die in de buurt komen. Ikzelf was er snel uit; doe die maar! Maar de vakman heeft nog wel 10 minuten ca 6 kleurkaarten in alle lichtinvalshoeken ernaast gehouden om tot de conclusie te komen dat de fabrieksgelakte metalen tank anders uitvalt dan de kunststof kuip, en die weer anders dan de zijkapjes. Komt door de parelmoer metalliclak. Mijn gekozen kleur leek toch de meest gelijkende. Op jouw eigen risico, zei hij. Een paar dagen later kon ik hem ophalen. Perfect! vond ik. De spuiter was nog niet helemaal overtuigd. Toen ik zei dat je dat vanuit een vliegtuig echt niet zag haalde hij zijn schouders op, draaide zich om en liep weg .....
P1020342.JPG
Conclusie; je kunt het jezelf heel erg moelijk maken maar ........ het ligt maar net vanaf welke kant je er tegenaan kijkt :dontknow: :dontknow:

grtz., Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Kylihans
35 kW
Berichten: 5
Lid geworden op: do 10 jan, 2013 23:48

Re: Kleur FZS 600 Fazer?

Bericht door Kylihans »

Dankjewel!!
Maar zelf ben ik een ook wel een perfectionist.
En ben zelf inderdaad al bij de winkel langs geweest en de kleurenwaaier erbij gepakt.
Ik heb hun de kleuren laten uitzoeken en dat is mooi uitgepakt.
Staat er weer geweldig op!

Kan een slotje op!!

Groetjes,
kylihans
Plaats reactie