Pirelli Angel ???

Heb je een algemene vraag of opmerking over de club of het forum, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Willem53
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 mar, 2012 15:46

Pirelli Angel ???

Bericht door Willem53 »

Meder Fazers,

ik ben op zoek naar een set nieuwe bandjes voor mijn Black Knight.
Ik wilde gaan voor de BT23, maar zag nu een aanbieding bij van Wijk in Zoetermeer voor Pirelli Angel of iets dergelijks, hier was 30% korting op en dat is
toch niet gek. Ben niet zo'n racer dus heb niet de snelste nodig, wel weer en wind rijdend het gehele jaar!
Daar ik mij kan herinneren dat er iemand op de site deze banden had, misschien dat hij mij kan adviseren?

Hoor het graag,

Willem53
Willem53
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 mar, 2012 15:46

Re: Pirelli Angel ???

Bericht door Willem53 »

Niemand die mij kan helpen?????? :scratch:
mies
105,2 kW
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 20 dec, 2009 20:04

Re: Pirelli Angel ???

Bericht door mies »

Sorry kan je hier niet mee helpen. Ik heb voor de PR3 gekozen. Ik rij namelijk ook het gehele jaar door en de PR2 waren me goed bevallen en aangezien de PR3 beter zou zijn met regen heb ik voor deze gekozen.
White 2010 Yamaha FZ1-N Kando (ABS)
Mods: Akrapovic slipon exhaust, Full HyperPro 3D Suspension, K&N AirFilter, Black Rizoma Levers, Conical Bar, Risers, and Sliders, Black Racing Shift/Brake peddals, Black R&G Racing Exchaust Hanger, Scotoiler.
peter575
72 kW
Berichten: 92
Lid geworden op: do 16 okt, 2008 8:28

Re: Pirelli Angel ???

Bericht door peter575 »

Laatste onder mijn motor (Fazer 1000 2003) een BT023 laten zetten. Had hiervoor een BT016. Reden dat ik nu voor de BT023 ben gegaan is dat ik dit jaar meer snelweg kilometers ga maken als plezier ritjes. Daarnaast bevalt Bridgestone mij prima (heb de 021 en de 016 gereden, begin nu aan de 023).

1ste paasdag voor het eerste weer gereden dit jaar en dus ook gelijk met een nieuwe achterband. Was droog weer maar de temperatuur lag niet hoog. Band gaf mij veel vertrouwen in de eerste paar kilometers al en ik moest mezelf inhouden om niet teveel op het gas te gaan nieuwe banden moeten eerste een beetje ingereden worden zeggen ze...)

p.s. Ik heb voorop een 016 gemonteerd zitten.
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Pirelli Angel ???

Bericht door wimvandervlis »

Zelf geen ervaring mee.

Wel met Michelin Pilot Road 2, goede band voor onder een FZS600 Fazer (de mijne uit 1999). Houden het lang vol (van de week nieuwe MPR2 eronder laten zetten). De vorige set heeft het op een paar honderd km na 20.000 km uitgehouden :-D
En de voorband was nog niet een helemaal versleten.

Over kosten, bedenk dat dit het enige stuk(je) van je motor is wat wegcontact moet hebben :-" andere delen hoeven van mij geen wegcontact (is namelijk nogal kostbaar in de meeste gevallen...............)

Overigens is mijn ervaring met dealerbedrijven is dat deze wel heel veel rekenen voor banden. Ik heb ook goede ervaring met MotorMike in Bleiswijk (scheelt echt wel). En als je bij Van Wijk in Zoetermeer komt is Bleiswijk (waarschijnlijk ook wel te bereiken).

Veel succes met je bandenkeus.
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Willem53
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 mar, 2012 15:46

Re: Pirelli Angel ???

Bericht door Willem53 »

Bedankt voor jullie advies,
ik had zelf ook Bleiswijk gevonden via dit forum en denk dat ik voor de MPR2 ga.
heb hier op het forum zeer goede ervaringen over gehoord.

Thanks,

Willem53
Plaats reactie