Interesse peiling: uitlaatsteun voor FZS1000

Heb je een algemene vraag of opmerking over de club of het forum, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Lange Willem
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 03 mar, 2012 20:52

Interesse peiling: uitlaatsteun voor FZS1000

Bericht door Lange Willem »

Dag mensen van de Fazer forum,

Zojuist mezelf aan gemeld op dit forum. En op de daarvoor bestemde plek heb ik me voorgesteld.

Maar dan de reden van deze aanmelding:

Mijn vrouw heeft 2 Fazers in haar bezit. Een FZS600 uit 2003 en sinds kort een FZS1000 (oude type) uit 2005.
Ik rijd zelf ergens ander op maar dat zal ik niet zeggen want op dit forum moet het vooral over Fazers gaan.

Ik zorg ervoor dat de motoren van mijn vrouw goed blijven rijden en heb zo hier en daar ook de neiging deze motoren wat aan te passen. Voor wat betreft de FZS600 heb ik dat zo’n beetje allemaal op mijn site gezet. Zie http://www.langewillem.nl/fzs600/index.shtml.
Voor de 1000 moet ik dat ook nog gaan doen maar ben er nog niet aan toe gekomen.
Nu kun je op die site lezen dat ik bij de 600 de duo voetsteunen heb verwijderd. Dat vinden wij veel mooier en er zit toch nooit iemand bij haar achterop.
Rechts moet je dan wel een oplossing vinden om de uitlaat op te hangen, want anders wordt het zo’n slordige boel.
Voor de 600 is daar in de handel een uitlaatsteun voor. En die heb ik toen ok maar aangeschaft.
Zie http://www.mdi-online.nl/webshop/artike ... 3b42b450b8
Dat is dus degene die nu ook op de 600 zit.

Maar tot mijn stomme verbazing heb ik zo’n ding nog nergens op het web voor de 1000 kunnen vinden. Jullie wel?

Maar goed, een fijne vriend van me, kan dingen met metaal die ik niet kan. En hij is bereid om zo’n ding voor me te maken. En toen vroegen wij ons af of we niet direct een kleine serie van die dingen kunnen maken. Zodat we ook andere Fazer 1000 rijders er blij mee kunnen maken. Let wel: zowel mijn vriend als ik hebben niet als doel om hier enorm rijk van te worden. Daarvoor speel ik al mee met de staatsloterij………
Er wordt een nette technische tekening van het ding gemaakt en daar zit het meeste werk in. En daarna gaan we ze uit een staalplaat laten snijden met zo’n machine die daar voor bedoelt is. En of we er nu één snijden of 20, dat is bijna net zo gemakkelijk. Vervolgens willen we ze zwart laten poeder coaten. En op dit moment denken we dat aan te kunnen bieden voor € 40,- exclusief verzending. Dus dat is het idee. En hierbij wil ik dus peilen of hier interesse voor is.

Dus hierbij de vraag: wie is er ook geïnteresseerd in een dergelijke uitlaatsteun voor de FZS 1000 (oude type dus die van 2001 tot 2005) voor die € 40,-?

Reageren mag in dit topic of naar mijn E-mail adres wat je vindt op mijn website.
Ik hoor het wel.

Groeten,

Lange Willem
Lange Willem
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 03 mar, 2012 20:52

Re: Interesse peiling: uitlaatsteun voor FZS1000

Bericht door Lange Willem »

Ik had nog altijd op mijn to do lijstje staan dat ik hier nog een foto zou plaatsen van de uitlaatsteun voor de FZS van mijn vrouw.
Best mooi geworden, al zeg ik het zelf.
Bij deze dus:
Afbeelding

en nog eentje:

Afbeelding
HansL
105,2 kW
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 21 mar, 2011 21:35

Re: Interesse peiling: uitlaatsteun voor FZS1000

Bericht door HansL »

Hallo Lange Willem

Prachtig, 't is gewoon jammer dat ik wel eens iemand achterop heb...........

Hans
Lange Willem
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 03 mar, 2012 20:52

Re: Interesse peiling: uitlaatsteun voor FZS1000

Bericht door Lange Willem »

Dank je wel, Hans.

En een duopassagier heeft vooral rijtechnische nadelen.
Het kan verder best wel gezellig zijn :-)
Plaats reactie