Rode achter led-knipperlichten?

Heb je een algemene vraag of opmerking over de club of het forum, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jomeo
72 kW
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul, 2011 16:55

Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door jomeo »

Ik heb laatst op een motor( een soort Harley) rode achter knipperlichten gezien. vond wel erg leuk. Zo iets zou mijn Fazer ook passen denken,vooral bij normale ronde achterlichten. Als het mocht zou ik het zeker construeren :-D Ik wil de achterlook toch veranderen.
Gebruikersavatar
jomeo
72 kW
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul, 2011 16:55

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door jomeo »

hierbij wat gezien:
Bijlagen
l_203-370_05[1].jpg
l_203-370_05[1].jpg (18.35 KiB) 9043 keer bekeken
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door J@ »

Tja, maar 't mag niet hè... en nog terecht ook; richtingaanwijzers moeten oranje zijn.
Andere kleuren kunnen dan wel leuk of mooi gevonden worden, maar de functionaliteit en veiligheid gaan toch even voor op "leuk".
vr. gr., J@.
Gebruikersavatar
jomeo
72 kW
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul, 2011 16:55

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door jomeo »

ja daarom gekozen voor bovenstaand (zie foto) knippers,zijn wel oranje denk ik :-D
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door J@ »

OK, 't zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen oranje en het onderwerp is "Rode achter led-knipperlichten" ....
Vandaar mijn reaktie.
vr. gr., J@.
Gebruikersavatar
jomeo
72 kW
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul, 2011 16:55

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door jomeo »

nee daar heb je gelijk in.Ik heb afgezien van de rode knippers, omdat het dus niet mag of op kenteken moet staan. Maar goed het ging mij meer ook om led knipperlichten( liefs rood) maar goed dat kan dus niet.
En ik wil ze ook in een ander vorm, liefs zo groot als de originele maar wel goed zichtbaar.
Heel kleine ledknippers vind ik niet ideaal.
Gebruikersavatar
jomeo
72 kW
Berichten: 75
Lid geworden op: di 26 jul, 2011 16:55

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door jomeo »

van het weekend achterknipperlichten opgezet.Probleem: ging snel knipperen, ook met bijgekochte weerstand die geschikt was tot 25 W.Weer terug naar Motorport, zwaardere weerstand gehaald tot 50 watt. Wat gebeurt er nu, bij stationair draaien doen ze normaal knipperen, maar bij starten motor gaan ze weer sneller, maar als je gaat rijden en knipperen,valt het mee. wannnee je echter te lang bij een stoplicht staat, gaan ze een paar keer sneller knipperen. Een beetje vreemd allemaal.
Gebruikersavatar
Mr.patton
50 kW
Berichten: 35
Lid geworden op: ma 06 jun, 2011 6:18
Locatie: De Klinge

Re: Rode achter led-knipperlichten?

Bericht door Mr.patton »

jomeo schreef:van het weekend achterknipperlichten opgezet.Probleem: ging snel knipperen, ook met bijgekochte weerstand die geschikt was tot 25 W.Weer terug naar Motorport, zwaardere weerstand gehaald tot 50 watt. Wat gebeurt er nu, bij stationair draaien doen ze normaal knipperen, maar bij starten motor gaan ze weer sneller, maar als je gaat rijden en knipperen,valt het mee. wannnee je echter te lang bij een stoplicht staat, gaan ze een paar keer sneller knipperen. Een beetje vreemd allemaal.
weerstand-onafhankelijke relais kopen, m.a.w. een weerstand die ongeacht de wattage eenzelfde knipper-snelheid behoud.
Plaats reactie