Combimotors

Heb je een algemene vraag of opmerking over de club of het forum, plaats die dan hier.
Plaats reactie
Baske
35 kW
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 20 jun, 2011 10:25
Locatie: Tilburg

Combimotors

Bericht door Baske »

Beste leden,

in de Fazerfacts zie ik een advertentie staan voor verzekeringen van Combimotors.
Heeft iemand ervaring met deze partij. Als ik de prijzen van deze partij vergelijk met een soortgelijke verzekering bij een andere partij blijken ze erg goedkoop te zijn.

Alvast bedankt!

Bas
Gebruikersavatar
Nie Daun
105,2 kW
Berichten: 781
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 20:59
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Combimotors

Bericht door Nie Daun »

Nou Baske ik denk dat Combimotors nog maar eens iets aan ledenwerving moet doen onder de Fazerclub... :dontknow: Het blijft angstig stil als antwoord op jouw vraag....

Nie Daun
Nie Daun is o.k., ole ole!
Northguy
72 kW
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 20 mar, 2011 16:13
Locatie: Midden-Drenthe

Re: Combimotors

Bericht door Northguy »

@Baske: Ik moet je bekennen dat die hele advertentie mij nog niet is opgevallen :-) FF de FazerFacts er op nageslagen en nu zie ik al waarom niet. Ik ben te lui om naar reclame te kijken die 90 graden gedraaid staat. :laughing6: Maar goed, het zegt mijzelf niets. Zelf zit ik bij Unive met een naar mijn mening geschikte premie.

Wanneer je wat meer gevoel bij premies wilt hebben, zou je ook eens in dit draadje kunnen kijken. Daar worden meerdere verzekeraars en premies genoemd ... Mocht je van verzekeraar veranderen, dan kan je daar je premie posten voor de rest van het Forum....

@Nie Daun: Angstvallig stil? De 1st post is nog niet eens een dag oud..... Niet iedereen is zo'n pro-actieve reactie-tijger als jij ;-)
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Combimotors

Bericht door Rik »

Ik ben al jaren een tevreden combimotorverzekeringenklant. Er wordt meegedacht en meegerekend.
Ik weet niet hoe de premies zijn vergeleken met de rest van de markt.
Ben wel benieuwd naar je bevindingen.
Baske
35 kW
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 20 jun, 2011 10:25
Locatie: Tilburg

Re: Combimotors

Bericht door Baske »

Ik heb er gisteren maar eens een telefoontje aan gewaagd en het blijkt dat ze standaard al 55% instapkorting geven.
Vandaar dat de premie waarschijnlijk gunstig is voor mij, aangezien ik als beginneling overal met 0,0% korting instap....
Gebruikersavatar
Nie Daun
105,2 kW
Berichten: 781
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 20:59
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Combimotors

Bericht door Nie Daun »

You see! effe porre en er komt een reactie...haaahaaahaaa... effe vragen aan mijn echtgenoot waar wij eigenlijk zitten...volgens mij bij de KNMV...kan dat?

Nie Daun
Nie Daun is o.k., ole ole!
Baske
35 kW
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 20 jun, 2011 10:25
Locatie: Tilburg

Re: Combimotors

Bericht door Baske »

Ik heb de knoop doorgehakt en toch maar gekozen voor deze verzekeringsmaatschappij.

Ergens hoop ik dat ik mijn ervaringen met deze partij niet hoef te delen :lol:
Gebruikersavatar
Nie Daun
105,2 kW
Berichten: 781
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 20:59
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Combimotors

Bericht door Nie Daun »

I cross my fingers for you..... Een raad van mij: denk gewoon eerst even 2 seconden na voordat je een enorm domme actie gaat ondernemen waarvan de afloop niet geheel zeker is....zucht...zei zij wijs... maar zelf zeer onverstandig... Enne....let op de kleine lettertjes... :evil3: hahaha

Daun
Nie Daun is o.k., ole ole!
Plaats reactie