Bij wie hebben we in 2015 die VRO bochten/remmen gedaan?

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Nolleke
72 kW
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 13 nov, 2011 15:23
Locatie: Brabant

Bij wie hebben we in 2015 die VRO bochten/remmen gedaan?

Bericht door Nolleke »

OK, alweer ff geleden, maar een vriendin krijgt de 8-jes niet onder de knie.
Nu vond ik dat het destijds door die instructeur (Besseling ?) wel mooi en goed uitgelegd en voorgedaan worden.
Het leek me dat als de vriendin een keer door iemand anders de kneepjes bijgeleerd kreeg, dat het misschien nét de missing link is.

Volgens mij was het bij een motorrijschool in Zwijndrecht?
Weet het gewoon niet meer.

Iemand?
Gebruikersavatar
Jack F.
50 kW
Berichten: 25
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 15:34
Locatie: Vlaardingen

Re: Bij wie hebben we in 2015 die VRO bochten/remmen gedaan?

Bericht door Jack F. »

Was op de Daltonweg 19 in Zwijndrecht bij een Rijschool. Kijk ook even op Forumoverzicht: Nieuws:VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING.
Na MP3, Honda Deauville en Honda Rebel en Kawasaki Vulcan 900 Classic LT 2014 nu een Vulcan S sport LT 2017 en Yamaha FZS600 Fazer 2001.
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Bij wie hebben we in 2015 die VRO bochten/remmen gedaan?

Bericht door Gert Roelofs »

Ik wil het wel een keer weer organiseren (uiteraard pas na instemming van het bestuur van de vereniging), maar dan moeten er wel voldoende deelnemers zijn. Minimaal 8 en maximaal 10 per dag. De vorige keer is vanwege te geringe belangstelling de voorgezette rijopleiding geannuleerd. Dus als er voldoende deelnemers zijn wil ik het nog wel een keer organiseren en Arjan Besseling vragen of hij nog een keer een dag wil doen. Men moet natuurlijk wel lid zijn of direct worden van de vereniging en ik probeer dan de kosten hetzelfde te houden als voorgaande keren. Zie de vorige berichtgeving over dit onderwerp op dit forum.
Dus als er gegadigden zijn graag dit aangeven via dit forum op deze rubriek.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Plaats reactie