Nieuws Hans Lukassen

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door hans l »

QuickSilver schreef:Hallo Allemaal,

Een aantal van jullie zullen het nieuws al wel gehoord hebben. Maar voor diegenen die het nog niet weten is er wat minder goed nieuws te melden over Hans. Hans heeft mij verzocht jullie hierover te informeren zodat jullie ook op de hoogte zijn.

Een aantal weken heeft Hans een pijnlijk been en voet gehad. Na enige tijd is hij voor 5 dagen op de intensive care terecht gekomen. Hier is geconstateerd dat hij een acute afsluiting van de slagader in zijn been had en een halve afsluiting in zijn lies. Zijn been en voet kregen dus geen bloed en zuurstof meer. Letterlijk alles is geprobeerd om de slagader en bloedvaten weer vrij te krijgen. Maar dat is helaas, zelfs tegen medicijn-protocollen in, niet gelukt. Zondag kregen ze dan ook te horen dat er direct een amputatie van het been moest plaatsvinden (van onder de knie).

Dit was een nogal drastische beslissing en Hans en Greet hebben besloten om hier een paar dagen over na te denken. Afgesproken dat het ziekenhuis ondertussen zou proberen om de slagader en bloedvaten alsnog weer vrij te krijgen. Deze week ondergaat Hans dan ook elke dag, de hele dag door, allerlei testen en controles. Tot aan 's nachts toe!

Vanavond (donderdag 9 februari) valt de definitieve beslissing. Als er, ondanks alle inspanningen, geen positief resultaat behaald wordt zal alsnog voor amputatie gekozen moeten worden.......... Wat natuurlijk een verschrikkelijk nieuws is.

In principe is Hans bereikbaar middels WhatsApp of email, maar zal niet altijd kunnen reageren.

Indien er nog nieuws is, plaatsen we dat op het forum.

groetjes,
Nicolette

p.s. Hans en Greet hebben een mooie bos bloemen van het bestuur ontvangen. Waarvoor Dank! Zijn ze heel blij mee.

Zo als alles goed gaat mag ik 17 Feb om 10.00 naar huis. Tenminste het verband gaat er straks af en als er geen rara dingen zijn gaan we richting huis. Daar staat de deur open voor iedereen die maar komen wil.(wel lid van de Fazerclub he) Ook wil ik iedereen die kaartjes bloemen brandweerauto of snoep of andere dingen gestuurd heeft bedanken. Ook niet te vergeten het App verkeer,je bent dan toch bezig.Ook Mies en Nicolette bedankt voor de hulp, een en het ander was anders niet tot stant gekomen.

Wat mezelf betreft ga ik er vol voor, de eerste stap hebben we gehad, stap 2 wil zeggen ongeveer 8 tot 10 weken elke dag minimaal een keer zwachtelen.

Mvg,
Hans l
astrid
50 kW
Berichten: 32
Lid geworden op: za 08 sep, 2012 12:48

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door astrid »

Hans veel sterkte, maar voor jou gaat ook een keer de zon weer schijnen.

heel veel sterkte Remco en astrid
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door NZMSLex »

Beste Hans,

Mooi dat je weer naar huis mag. Sterkte met je herstel!
Pas een beetje op met het snoepgoed... :toothy8:
We rekenen wel op je aanwezigheid bij het Fazerweekend (en hopelijk zien we je eerder ook al).
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
johan l
105,2 kW
Berichten: 631
Lid geworden op: za 09 apr, 2005 13:44
Locatie: ASSE (BELGIE)

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door johan l »

Sterkte Hans , maar jou kennende gaat dat wel allemaal weer goed komen :-)

Groetjes Johan & Christine :salute:
Afbeelding
Allard
35 kW
Berichten: 17
Lid geworden op: di 09 jun, 2015 20:49
Locatie: Heeg

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Allard »

Hallo Hans en Greet,

Wat een vreselijk bericht is dit, we zijn er even helemaal stil van.
We willen jullie dan ook heel veel kracht,sterkte en een goed herstel wensen.

Groetjes uit Fryslân
Allard en Margon
Fryslân boppe
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Peter_Smith »

Hoi Hans en Greet,

Ook van onze kant willen we je een vlot en goed herstel toewensen.

Wij hopen je snel weer te zien.

Peter en Ada
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Fazerfun »

Hallo Hans en Greet,

Wat een slecht nieuws, we schrikken er allemaal flink van :-( , heel veel sterkte en succes met de revalidatie,

Pascal en Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Charleyr »

Goedemiddag,

ik had Hans net voor de ALV nog een bericht gestuurd en normaliter reageert hij wel redelijk snel, echter kreeg ik gisteren pas een reactie.
Ik had al een vermoeden, dat waarschijnlijk iets aan de hand was en wil jullie langs deze weg het laatste nieuws 1 op 1 over brengen:

Reactie Hans:

Hey, zoals sommige wel weten en sommigen niet lig ik helaas alweer 6 dagen in het ziekenhuis. Ik werd afgelopen donderdag na een bloedonderzoek meteen vast gehouden omdat de bloedwaarden door het dak gingen en omdat ik erg veel pijn in mijn heup en been had. Er werd gedacht aan leukemie of aan hodgkin. Bloed- en of lymfeklierkanker... er werden allerlei onderzoeken gedaan om dit uit te sluiten. Vandaag een PET CT scan gehad en godzijdank was die positief. Geen kanker dus!!! Wat er wel uit gekomen is is dat tijdens de amputatie een huidbacterie binnen gedrongen is en zich genesteld heeft in mijn heup. Vandaar dus de pijn en de rare bloedwaarden. Nu moet ik minimaal 14 dagen aan het antibiotica infuus en hopen dat het aanslaat.. de zoektocht naar de reden voor de amputatie loopt op de achtergrond ook nog steeds.

Groetjes Hans.

@Hans,
Als je dit leest, weet dat veel leden zich om je bekommeren en met jullie meeleven.
Nogmaals Sterkte en hopen dat het als een eenmalig "incident" kan worden beschouwd en er verder niets meer op jouw weg komt wat jouw herstel evt. laat stagneren.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door NZMSLex »

Sterkte Hans!!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Charleyr »

Ik kreeg nog een update van Hans via WhatsApp.

Zo mensen Hans is weer thuis. Met Na enige aandrang vrijdag ontslagen uit het zhuis. Nu thuis verder herstellen
Wij hopen natuurlijk, dat er vanaf nu een opwaartse lijn is m.b.t. zijn herstel
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door hans l »

Zo vandaag ook mijn eerste lente rit gereden. Denk toch maar eens een paar accu's toevoegen voor extra topsnelheid. :laughing6: :laughing6:
Bijlagen
IMG_2909[6969].JPG
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Charleyr »

hans l schreef:Zo vandaag ook mijn eerste lente rit gereden. Denk toch maar eens een paar accu's toevoegen voor extra topsnelheid. :laughing6: :laughing6:
Dat is een mooie fiets Hans, ga je nog mee met Hemelvaart? :-D :-D :-D

Even serieus, mooi om je zo te zien, volgens mij gaat het helemaal goed komen en zien we je sneller dan verwacht misschien wel weer terug :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Sterkte, maar toch ook wel veel plezier, want volgens mij duurt het niet al te lang voordat er een aantal modificaties worden toegepast.
Misschien even navraag doen bij Red Bull, je weet maar nooit :dontknow: :dontknow:
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door NZMSLex »

Daar ben je flink op vooruit gegaan! Moest je veel bijbetalen toen je de BMW hebt ingeruild?

Sterkte. Blij dat er wat gelachen kan worden.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door Rik »

Daar zit toch een knopje op met symbooltjes? Misschien moet je die van slak naar haas draaien :shock:
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Nieuws Hans Lukassen

Bericht door hans l »

Zo Mensen het Fazer weekeinde is al weer zeer kort bij, kan er helaas nog niet bij zijn.
Het gaat verder goed met mij en kan alweer zo'n 500m lopen zonder hulp middelen,
Ben nog steeds aan het revalideren met behulp van de fysio, We gaan nu naar een
volgend doel toe werken en dat is hard lopen, eerst snel wandelen dan looppas en dan
hardlopen, de meesten kennen me wel een beetje en weten dat ik een hekel aan lopen
heb laat staan hardlopen, maar goed we gaan het mee maken, (is goed voor de stabiliteit).
Woensdag krijg ik weer een nw prothese want deze is inmiddels veelste groot geworden.
Heb inmiddels ook mijn rijbewijzen aangevraagd en wacht op een uitnodiging van het CBR.
Mijn motor laarzen heb ik inmiddels ook onderhanden gehad en deze passen weer, was
wel een beetje zagen en vijlen,zie foto;s
Dus wat mij betreft kan het feest weer beginnen.
Wens jullie een fijn weekeinde toe.

Hans l
Bijlagen
6B6589F7-F97C-4FBC-8364-FDBF2F0F4142.JPG
6B6589F7-F97C-4FBC-8364-FDBF2F0F4142.JPG (35.62 KiB) 11055 keer bekeken
C30BF7D1-C98A-41B9-B353-D0EA01265C9E.JPG
C30BF7D1-C98A-41B9-B353-D0EA01265C9E.JPG (39.58 KiB) 11055 keer bekeken
Plaats reactie