Corsica 2016

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Corsica 2016

Bericht door Robse2 »

Vrijdag 9 september neem ik samen met mijn 4 kameraden de nachtboot van Toulon naar Corsica.
We gaan daar een weekje rond toeren en proberen foto's, filmpjes hiervan bij te houden op onze Facebook pagina.
Wil je ons beetje volgen en hopelijk mooie plaatjes van onze routes op Corsica zien, kijk en like dan even onze Facebook pagina.
Pezzeiboyz

We hebben ook een site http://www.pezzeiboyz.nl maar die is door omstandigheden laatste tijd niet meer geupdated.
Vanaf de site kan je ook naar ons YouTube kanaal voor leuke filmpjes.

https://www.facebook.com/Pezzeiboyz-142 ... ts&fref=ts
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
Jack F.
50 kW
Berichten: 25
Lid geworden op: za 11 apr, 2015 15:34
Locatie: Vlaardingen

Re: Corsica 2016

Bericht door Jack F. »

Heel veel motor plezier en veel veilige bochtige kmers. Ik was mei j.l. met de camper op Corsica, geweldig mooi motor eiland. :thumbup:
Na MP3, Honda Deauville en Honda Rebel en Kawasaki Vulcan 900 Classic LT 2014 nu een Vulcan S sport LT 2017 en Yamaha FZS600 Fazer 2001.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Corsica 2016

Bericht door Fuel Supply »

Robse2 schreef:We gaan daar een weekje rond toeren
Nou, dan zal ik jullie misschien wel tegenkomen hier. :tongue3: Ben net vandaag aangekomen in Ajaccio. Helaas (voor mij) is ons vervoermiddel voorzien van een 400 pk diesel en 48 zitplaatsen ..... Zal iets minder specta zijn dan met de rode Z :dontknow:
Wij rijden het eiland met de klok mee in een week rond, dus wie weet .... :hello2: . Zal scherp letten op die gifgroene rakker :thumbup: Ik stond nog even bij de motorverhuur te kijken waar een 1290 Superduke klaar stond ...... Maar ik moest doorlopen van mijn bazin ... :rolleye:
Fijne week, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Corsica 2016

Bericht door SilverTip »

Ik stond nog even bij de motorverhuur te kijken waar een 1290 Superduke klaar stond ...... Maar ik moest doorlopen van mijn bazin ... :rolleye:

:laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie