Voorstellen

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Bram
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 29 apr, 2016 5:51
Locatie: Goes

Voorstellen

Bericht door Bram »

Goeie morgen,

Geen idee hoe het allemaal precies werkt op een forum dus ik zal me eerst maar even voorstellen.

Ik heet Bram en kom uit Goes en ben sinds 2 maanden trotse eigenaar van een 600cc Fazer uit 2004.
Omdat ik van beroep stuurman ben op de kustvaart ben ik maar 4 tot 5 maanden per jaar thuis dus moet mijn uren op de motor een beetje koesteren ;-)
Naast mijn Fazer heb ik nog een XT500 uit 1981 die niet loopt, ga er volgend verlof weer aan verder.
Omdat ik toch wel eens een tourtje wil doen, en dat niet echt comfortabel is op de XT, heb ik de Fazer gekocht. Tot nu toe heb ik er nog geen spijt van :enjoy:
Foto's van beide motors volgen nog zodra ik thuis ben.

Ik hoop op dit forum wat wijzer te worden over mijn Fazer.

Bram
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Voorstellen

Bericht door SilverTip »

Hallo Bram,

Van harte welkom, je bent niet de enige schipper hier binnen de club (hé Willem :-" )
we weten dus hoe belangrijk dat stukje ontspanning kan zijn op de momenten dat het kan :enjoy:
Een originele XT, wees er maar zuinig op, ook wanneer deze niet loopt, er kan trouwens weinig mis zijn met een XT.
Vandaag loopt de route door Zeeland, hoop dat je dat gezien hebt.

Tot ziens bij een evenement op route, tenminste als je lid bent natuurlijk :help: maar dat kun je zo worden hoor :evil3:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Bram
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 29 apr, 2016 5:51
Locatie: Goes

Re: Voorstellen

Bericht door Bram »

Het zit hem in de ontsteking van mn XT. Die werkt niet goed en ben er nog niet helemaal achter wat er nou precies mee is. Gelukkig heb ik een behulpzame pa die er zelf al 3 heeft opgeknapt dus dat komt wel goed.
Mijn XT is helemaal origineel behalve de uitlaat, die heeft de vorige eigenaar zelf er op geknutseld. Als je nog iemand weet met een originele ;-)
Ik moet nog een beetje zoeken hoe alles werkt en waar ik kan vinden wat ik zoek maar dat komt wel goed.

Bram
Kaptein
35 kW
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jan, 2016 22:10
Locatie: waddinxveen

Re: Voorstellen

Bericht door Kaptein »

Hallo Bram
van harte welkom
Zelf een xt 600 gereden ,snel maken die van jouw ,was een fijne machine gr en zie je :hello2:
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Voorstellen

Bericht door Robse2 »

Ooit een XT500 gehad, lid geworden van XT/XS500 club. Ding helemaal origineel gemaakt. Was zelfs 6 volt en starten met kickstarter en kleppenlichter.
Maar ja het hebben van de zaak was het einde van het vermaak. Ding maar weer verkocht.
Maar als ik er soms weer eens één zie staan....... #-o
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Plaats reactie