MT Tour After Party - zaterdag 6 mei 2017

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

MT Tour After Party - zaterdag 6 mei 2017

Bericht door Charleyr »

Beste leden,

In de laatste FazerFlits is een item geplaatst m.b.t. een evenement bij Yamaha genaamd: MT Tour After Party - zaterdag 6 mei 2017

Yamaha heeft mij benaderd en gevraagd met hoeveel leden de AFCN acte de presence geeft.
Het verzoek aan iedereen is, om in dit topic even een reactie te zetten als je van plan bent te gaan!

BVD
Met vriendelijke groet,
Charles Rijken
Voorzitter A.F.C.N


MT Tour After Party - zaterdag 6 mei 2017
Op zaterdag 6 en zondag 7 mei 2017 organiseert Yamaha Motor Nederland in De Kromhouthal te Amsterdam de 2017 MT Tour. Op deze locatie bieden wij geïnteresseerden uitvoerig de mogelijkheid om nader kennis te maken met The Dark Side of Japan en de 2017 MT-modellen. Tevens kan men vanaf deze locatie proefrijden, dit onder begeleiding, met alle 2017 MT-modellen. Op zaterdag 6 mei is er ’s avonds na 18:00 uur ook nog The Dark Side of Japan After Party. Yamaha Motor Nederland wil deze avond dan ook gebruiken om zoveel mogelijk Yamaha Motor Clubs te kunnen begroeten.
U kunt zich aanmelden voor het Yamaha 2017 MT Tour evenement in Amsterdam via http://www.yamaha-mt.nl/mt-tour
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: MT Tour After Party - zaterdag 6 mei 2017

Bericht door Rik »

Tja,

Ik heb mij alleen aangemeld voor de Yamaha MT-tour op 7 mei. Dit natuurlijk omdat wij op 6 mei een eigen toertocht (zuid en noord langs het water) op de agenda hebben staan....

Daarnaast is de inhoud van zowel het dagprogramma als het avondprogramma erg vaag. Is daar mee over bekend?

Wie heeft zich nog meer aangemeld voor dag- of avond programma?
Plaats reactie