Openingsrit 2017: Veluweroute !

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

HansL
105,2 kW
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 21 mar, 2011 21:35

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door HansL »

Ik heb genoten, dank voor de gezelligheid en de mooie route.

Hopelijk tot Hemelvaart :thumbup:

groet Hans "Snah" Lesman.

Wie is onder ons de slimme Fazer_ICT-er ?
Op de PC kan ik inloggen, maar op de smartphone en tablet krijg ik mededeling dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet kloppen....... :dontknow:
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Robse2 »

Ik heb super genoten en gereden. En zowaar, de gehele route klopte op mijn old school 550. Had de route deze keer eens als track opgeslagen. Moest ik dus maar eens vaker doen.
Zal de route deels of helemaal nog eens vaker rijden
Ieder bedankt voor de gezelligheid en de leuke dag.

Groetjes Rob.
(groene Kawa)
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Charleyr »

Vandaag een rustdag, moet tenslotte ook even lekker in de zon gaan zitten en nog wat tuin & terras wzh verrichten .

Het was een heerlijke dag, met een relaxed gezelschap en daarnaast een route die zeker herhaald moet worden, als er meer blad aan de bomen zit.
Ik vermoed dat deze route zo en zo voor volgend jaar opnieuw wordt ingepland en misschien dan wel in tegengestelde richting.

Iedereen bedankt voor de gezellige en geordende dag, want dankzij 3 voorrijders, (Rik, Erwin & Harry), is het allemaal goed verlopen.
De tracks zijn gewoon goed, dus deze test is goed verlopen, complimenten voor de tourcommissie en natuurlijk ook voor Gert & Michel.


Wij hebben natuurlijk rekening gehouden met onze "benjamin" Richard, die nog niet zo lang zijn rijbewijs heeft.
Richard heeft de rit met verve doorstaan, ik denk zelf dat het de grootste uitdaging was, om zich aan te passen aan al die "senioren" om zich heen.

Op naar de volgende rit zullen we maar zeggen!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie