Voorrijden Teuto-Tour

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Voorrijden Teuto-Tour

Bericht door Peter_Smith »

Eindelijk een droog weekeinde. Wat ga je dan doen...

Afgelopen zaterdag hadden Ada en ikzelf afgesproken in Delden met Gert en zijn vrouw Hennie.
Lekker twee dagen rijden. Zaterdag in het Twentse land en zondag alvast de teuto-Tour van 24 september a.s. Nou daar is niets mis mee! Er zat van alles in, van kleine weggetjes tot wegen met lekkere bochten en ook haarspeld bochten hebben we gehad. Als 24 september nog niet in je agenda staat zou ik dat maar snel doen. \:D/
Teutotour 070816.jpg
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Voorrijden Teuto-Tour

Bericht door SilverTip »

Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad :enjoy:

Nicolette en ik zitten momenteel aan het Lago Iseo en de aanrijd-route hier naartoe vanuit Oostenrijk was zo spectaculair (onverwacht) dat we besloten hebben om hier ook maar routes uit te zetten. We hebben alleen in Oostenrijk gereden vorige week omdat het in Italië eigenlijk te heet is om te rijden maarrrrrrrrr.......... we gaan het volgende week toch maar proberen, wat een wegdek en bochten, bochten, bochten..........

Even terug naar jullie rit, Ton en Corinna, die helaas geen lid meer zijn, kennen dit gebied als hun broekzak en hebben de rit uitgezet en verdienen alle lof hiervoor. :evil3:

Gr,

Mies en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Voorrijden Teuto-Tour

Bericht door Peter_Smith »

SilverTip schreef:Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad :enjoy:

Nicolette en ik zitten momenteel aan het Lago Iseo en de aanrijd-route hier naartoe vanuit Oostenrijk was zo spectaculair (onverwacht) dat we besloten hebben om hier ook maar routes uit te zetten. We hebben alleen in Oostenrijk gereden vorige week omdat het in Italië eigenlijk te heet is om te rijden maarrrrrrrrr.......... we gaan het volgende week toch maar proberen, wat een wegdek en bochten, bochten, bochten..........

Even terug naar jullie rit, Ton en Corinna, die helaas geen lid meer zijn, kennen dit gebied als hun broekzak en hebben de rit uitgezet en verdienen alle lof hiervoor. :evil3:

Gr,

Mies en Nicolette

Buongiorno Michel en Nicolette,

Routemakers Ton en Corinna zijn volgens mij nog door Gert benaderd of ze mee wilden rijden. Er kwam helaas geen reactie op, mogelijk dat ze op vakantie waren/zijn. Hoe dan ook het is een mooie route.

Jullie hebben groot gelijk om in Italië een paar ritten te gaan maken. Lijkt mij geweldig. Kan je gelijk een paar verloren/ natte dagen van Oostenrijk inhalen :thumbup: Heel veel plezier en hoor wel op het fazerweekend of het de moeite waard was.... :laughing6:

Saluti da Paesi Bassi waar het weer erg nat is :sad1:
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Voorrijden Teuto-Tour

Bericht door SilverTip »

Ahhh, zie dat jullie je talen spreken :read2:

We hebben maar 1 dag verloren in Oostenrijk hoor en we rijden sowieso nooit alle dagen omdat er ook nog zoveel meer te beleven is. Maar we gaan het ontdekken volgende week en zullen wel verslag doen van hoe het was.

Tot gauw, het Fazerweekend staat al voor de deur te trappelen :enjoy:

Gr,

Mies en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie