De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

Bericht door NZMSLex »

Vandaag prachtig getoerd door Overijssel, Drenthe en ook nog een stukje door Fryslân. Was een erg mooie rit die Ronald ons heeft voorgeschoteld. Ik wist niet dat er in dat gebied zoveel kleine weggetjes waren en hoe mooi Nederland kan zijn. Bedankt Ronald!! :hello1: :notworthy: :hello1:

Het was een gezellige en geslaagde dag! Ik ben droog thuis gekomen (maar heb daartoe wel vals gespeeld.... maar ja, dat krijg je met 'Italianen'). :enjoy:
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

Bericht door Peter_Smith »

NZMSLex schreef:Vandaag prachtig getoerd door Overijssel, Drenthe en ook nog een stukje door Fryslân. Was een erg mooie rit die Ronald ons heeft voorgeschoteld. Ik wist niet dat er in dat gebied zoveel kleine weggetjes waren en hoe mooi Nederland kan zijn. Bedankt Ronald!! :hello1: :notworthy: :hello1:

Het was een gezellige en geslaagde dag! Ik ben droog thuis gekomen (maar heb daartoe wel vals gespeeld.... maar ja, dat krijg je met 'Italianen'). :enjoy:

Sluit mij hier bij aan. Hebben leuke weggetjes gereden en genoeg moois gezien onderweg. Klein groepje, dat had wel beter gekund. Denk dat veel mensen bang waren voor de voorspelde buien in de middag. Zoals zo vaak viel dat weer reuze mee. Zelf ben ik pas aan het einde van de dag na 545 km van de 555 totaal deze dag in een bui terecht gekomen. :-D

Nu eerst op vakantie, als de Fransen weer benzine hebben, naar Spanje. Tot de volgende!
Laatst gewijzigd door Peter_Smith op zo 29 mei, 2016 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

Bericht door SilverTip »

Was inderdaad top :-" we hebben van de route genoten Ronald. Veel klinker-weggetjes door prachtige dorpjes
en mooie boswegen en veel variatie. Ook onze vering kunnen testen op deze wegen :shaking: maar asfalt zou
de hele sfeer verpesten. Ook wij hadden pas de laatste kilometers vanaf Oss regen, maar zaten toen in de auto
met de ogen van onze paarden in onze achteruitkijkspiegel \:D/
Bedankt voor de gezelligheid en voor wie er niet was :laughing6: jullie hebben echt iets moois gemist.
Het Pannenkoekenhuis................... tja................. dat gaan we maar gauw vergeten........... :scratch:

Groetjes,

Mies en Nicolette ennuuuuh o ja.............. bedankt voor het trekken van de kar Lex :notworthy:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

Bericht door Robse2 »

Terwijl jullie in Friesland reden heb ik met bijna 100 man in 10 groepen in Overijssel en Gelderland gereden. \:D/
De route heb ik zelf uitgezet en heb deze natuurlijk ook digitaal. Zowel voor Garmin als TomTom.

Ik heb doe dit nu al een jaar of zes voor mijn werkgever en wil uiteraard deze routes wel delen met de AFCN.
Naar wie kan ik ze mailen?
In grijs verleden voor AFCN de Twenterit en Tukkertocht eens uitgezet. Tijd van de routerol hahaha :read2:

Routes voor Pyreneeën, Dolomieten, Franse Alpen, Sauerland, Eifel heb ik eventueel ook nog wel.

Wat betreft de route voor 5 juni hoop ik er bij te zijn. :enjoy:
Kom de nacht ervoor laat thuis en als ik me fit genoeg voel kom ik naar 's Heerenberg, vanuit Hengelo (OV)

Als herintreder (voor 2e keer lid geworden van deze club) wil ik de draad weer beetje op pakken.

Groet Rob.
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: De "Frieschland"-Route op zaterdag 28 mei, Yesssss

Bericht door SilverTip »

Robse2 schreef:Terwijl jullie in Friesland reden heb ik met bijna 100 man in 10 groepen in Overijssel en Gelderland gereden. \:D/
De route heb ik zelf uitgezet en heb deze natuurlijk ook digitaal. Zowel voor Garmin als TomTom.

Ik heb doe dit nu al een jaar of zes voor mijn werkgever en wil uiteraard deze routes wel delen met de AFCN.
Naar wie kan ik ze mailen?
In grijs verleden voor AFCN de Twenterit en Tukkertocht eens uitgezet. Tijd van de routerol hahaha :read2:

Routes voor Pyreneeën, Dolomieten, Franse Alpen, Sauerland, Eifel heb ik eventueel ook nog wel.

Wat betreft de route voor 5 juni hoop ik er bij te zijn. :enjoy:
Kom de nacht ervoor laat thuis en als ik me fit genoeg voel kom ik naar 's Heerenberg, vanuit Hengelo (OV)

Als herintreder (voor 2e keer lid geworden van deze club) wil ik de draad weer beetje op pakken.

Groet Rob.
Hallo Rob,

Bedankt voor het aanbod, we hoeven het wiel niet iedere keer opnieuw uit te vinden.

Je kunt de routes mailen naar: michelrisseeuw@home.nl en dan het liefst via WeTransfer.

Tot de 5de :enjoy:

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie