Technische dag........... moe maar voldaan.....

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door SilverTip »

Zo..... net weer thuis en de hele berg afval in de garage neergezet en gelukkig is er niets gaan lekken in mijn achterbak.
Wat een leuke dag met aardige mensen :thumbright: en de ster van de dag was Ada :love2: natuurlijk die helemaal niet bang was voor haar nagels en vieze handen :thumbright:
Gewoon lekker sleutelen en nog goed ook, sorry Peet :laughing6:

Wim was de motor van Erwin eigenlijk weer helemaal opnieuw aan het opbouwen :shaking: en Nolleke heeft de remhendels van Peter vervangen voor mooie nieuwe blauwe :thumbup:

De locatie was weer super en de gastvrijheid ook en top-chefkok Albééért (op z'n Frans uitspreken) had weer een mooi "lopend" buffetje klaargemaakt.............
je moest het "lopend" aan de bar gaan ophalen........ :toothy8:

Helaas toch weer............. dealers leren het blijkbaar niet (willen?) :help: een hoop zaken tegengekomen die bij reguliere
beurten beter zouden kunnen variërend van teveel olie in het blok, tot vastzittende remzuigers etc. :banghead:

Wim en Nolleke bedankt voor jullie assistentie en alle aanwezigen bedankt voor jullie motivatie en de gezelligheid.
Altijd leuk om mensen te trainen die er zelf ook zin in hebben :notworthy:


Nu even wat eten en naar de verjaardag van mijn schoonmoeder :xmas14: die voor 15de keer 59 wordt.........

Fijn weekend verder.

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door NZMSLex »

Mooi werk Mies! Fijn dat er weer flink wat Fazers beter zijn geworden (en ze zijn al zo goed!).

Dank voor je inzet.

Aangezien ik bang ben voor mijn nagels heb ik me maar niet aangemeld. En ja, met een Aprilia had ik waarschijnlijk nu nóg staan sleutelen...
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Raceblu07
50 kW
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 22 feb, 2016 21:01
Locatie: Zoetermeer

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Raceblu07 »

Hahaha ik wilde ze eerst zwart lakken zodat je de smeer en olie niet zou zien maar viel gelukkig alles mee. :-P

We hebben veel informatie als een spons opgenomen, geoefend en hopen dit later opnieuw in de praktijk te kunnen brengen. Voor ons scheelt dit dan ook weer flink in de portemonaie. Erg naar ons zin gehad met fijne mensen die je zo weer beter leert kennen. Ieder heeeeel hartelijk dank en speciaal natuurlijk de technische begeleiding. Zonder hen zou dit niet mogelijk zijn geweest.

Zowel Dick als Erwin reden met een geheel vernieuwde motor weg vanmiddag. :enjoy:

Tot de volgende keer weer.

Raceblu Ada
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Kaptein
35 kW
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jan, 2016 22:10
Locatie: waddinxveen

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Kaptein »

Hey leden van de TD dag :hello2: .Was echt gezellig, en leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien,
en om leden te zien die eens met wat anders bezig waren dan alleen gas geven
.
Het blijkt maar weer, nooooit te oud of te ervaren om wat te leren! :sign7:
Mies nogmaals bedankt voor de uitleg.

o ja ,en Ada super hoe jij bezig ben, top . :thumbup:

Ps ben vanavond nog wel ff een uurtje bezig geweest met mn koffer
maar .....hij werkt weer gr ton
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door SilverTip »

\:D/ :-" :bounce: :toothy8: :headbang: :thumbleft:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Charleyr »

De technische dag is rond 16:30 u afgesloten.
Wat hebben wij een leerzame en leuke dag gehad, want er zijn aardig wat aspecten de revue gepasseerd zoals:

Olie verversen en filter vervangen, remolie verversen, remblokken vervangen, remschoenen demonteren, voorwiel demonteren, kettingspanning , lampen verwisselen, vering voor en achter stellen en daarnaast een hele hoop tips waar je op kan letten als je je motor goed wilt onderhouden.
De dag vloog om onder de wel zeer bezielende leiding en instructies van Michel en Wim.
Daarnaast stond Arnold ons ook nog bij en dat alles op een locatie die heerlijk warm was en waar het ook zonder "paardenkrachten", goed vertoeven is.

Michel en Wim, bedankt voor deze dag en iedereen zo en zo bedankt voor de gezellige en relaxte dag.
Het foto en Film materiaal, moet ik nog gaan bekijken, hier alvast wat sfeerplaatjes en zoals het wellicht opvalt, zijn degene die de instructies en kennis overgedragen hebben, ook degene die het meest gesleuteld hebben.
Grtz,
Charles
Bijlagen
VIRB0035 (Medium).JPG
VIRB0081 (Medium).JPG
IMG_0248 (Medium).jpg
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Rider »

Was weer een nuttig dagje mensen. Speciale dank aan Michel en Wim, voor de hulp en uitleg!

Remmen hebben nog weinig gevoel maar functioneren verder prima. Komt vast helemaal goed als het op elkaar ingesleten is.

Op naar het Hemelvaartweekend \:D/

Groeten, Erwin
Don't look back!
AlbertFZ1S
72 kW
Berichten: 89
Lid geworden op: ma 15 sep, 2008 21:49
Locatie: Zeewolde

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door AlbertFZ1S »

Het was weer gezellig met de Fazer mannen (M/V). Veel vieze handen. Veel olie op de plastic kleedjes
onder de motoren. De ingrepen varieerden van complete rem revisies tot "van die van mij blijf je af".

De veer instelling aan het eind is altijd leuk. Die verbaasde blikken van "Goh, dat voelt echt heel anders" of als
Michel een berijder eerst excuus maakt om vervolgens hem te vertellen dat het standaard "fietspompjes" zijn en
dat je er niks aan kan verstellen ook. :shock:

Bedankt mensen en misschien zien we jullie nog eens terug in Zeewolde

Albert
Bijlagen
IMG_3295.JPG
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Charleyr »

AlbertFZ1S schreef:Het was weer gezellig met de Fazer mannen (M/V). Veel vieze handen. Veel olie op de plastic kleedjes
onder de motoren. De ingrepen varieerden van complete rem revisies tot "van die van mij blijf je af".

De veer instelling aan het eind is altijd leuk. Die verbaasde blikken van "Goh, dat voelt echt heel anders" of als
Michel een berijder eerst excuus maakt om vervolgens hem te vertellen dat het standaard "fietspompjes" zijn en
dat je er niks aan kan verstellen ook. :shock:

Bedankt mensen en misschien zien we jullie nog eens terug in Zeewolde

Albert
Hoi Albert,
Ik ben je helemaal vergeten te vermelden, want wat een gastvrijheid op zo'n top lokatie.
bedankt voor de warme lunch en de heerlijke koffie en wij hebben zelfs een merrie voor het eerst naar binnen zien gaan.
Nooit geweten, dat zoiets niet vanzelfsprekend gaat!
Nogmaals bedankt en misschien zien we je ook eens in de hoedanigheid als motorrijder
Bijlagen
VIRB0384.MP4_000174373 (Medium).jpg
VIRB0384.MP4_000154141 (Medium).jpg
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Technische dag........... moe maar voldaan.....

Bericht door Rik »

Foto's van Ton, Charles en Bart staan in het album.
Plaats reactie