Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Peter_Smith »

Hoi Ilona en Hans,

Er zijn verschillende opties om naar het hotel in Luxemburg te rijden. Ada en ik hebben gekozen voor de route "Bergen op Zoom " .

Als jullie ook hiervoor gaan en met ons vanaf Zoetermeer mee willen rijden dan stel ik voor om te verzamelen bij de McDonald's aan de Kelvinstraat 1, 2723 RJ te Zoetermeer. Helaas geen pomp aan de snelweg hier. Om op tijd bij het vertrekpunt van de route aan te komen moeten we om 08.30 u vertrekken uit Zoetermeer.

Laat even weten wat jullie besluiten. :thumbup:

Groetjes Peter
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Brinkster
35 kW
Berichten: 12
Lid geworden op: za 20 feb, 2016 17:57

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Brinkster »

Peter_Smith schreef:Hoi Ilona en Hans,

Er zijn verschillende opties om naar het hotel in Luxemburg te rijden. Ada en ik hebben gekozen voor de route "Bergen op Zoom " .

Als jullie ook hiervoor gaan en met ons vanaf Zoetermeer mee willen rijden dan stel ik voor om te verzamelen bij de McDonald's aan de Kelvinstraat 1, 2723 RJ te Zoetermeer. Helaas geen pomp aan de snelweg hier. Om op tijd bij het vertrekpunt van de route aan te komen moeten we om 08.30 u vertrekken uit Zoetermeer.

Laat even weten wat jullie besluiten. :thumbup:

Groetjes Peter
Bij deze zorg ik ervoor dat ik bij Zoetermeer ben!

groet,
Ilona
Rubenn
50 kW
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 mei, 2015 20:59
Locatie: Utrecht, sterrenwijk

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Rubenn »

Goedendag Allen,

Ik heb een plaatsje weten te bemachtigen in het '' fazer'' hotel.
Voor de gezelligheid om ernaar toe te rijden vroeg ik me af bij wie ik zou kunnen aanhaken.
Ik rijdt vanuit Utrecht :enjoy:

Groetjes,

Ruben.
HansL
105,2 kW
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 21 mar, 2011 21:35

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door HansL »

Ruben, hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen ?
Ik viste ruim een maand geleden al achter het net.

Hans
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Peter_Smith »

Brinkster schreef:
Peter_Smith schreef:Hoi Ilona en Hans,

Er zijn verschillende opties om naar het hotel in Luxemburg te rijden. Ada en ik hebben gekozen voor de route "Bergen op Zoom " .

Als jullie ook hiervoor gaan en met ons vanaf Zoetermeer mee willen rijden dan stel ik voor om te verzamelen bij de McDonald's aan de Kelvinstraat 1, 2723 RJ te Zoetermeer. Helaas geen pomp aan de snelweg hier. Om op tijd bij het vertrekpunt van de route aan te komen moeten we om 08.30 u vertrekken uit Zoetermeer.

Laat even weten wat jullie besluiten. :thumbup:

Groetjes Peter
Bij deze zorg ik ervoor dat ik bij Zoetermeer ben!

groet,
Ilona
Ok Ilona dan is dat duidelijk. Hans zal nog wel laten horen wat hij gaat doen.

Groetjes Peter en Ada.
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Peter_Smith »

Rubenn schreef:Goedendag Allen,

Ik heb een plaatsje weten te bemachtigen in het '' fazer'' hotel.
Voor de gezelligheid om ernaar toe te rijden vroeg ik me af bij wie ik zou kunnen aanhaken.
Ik rijdt vanuit Utrecht :enjoy:

Groetjes,

Ruben.

Hoi Ruben,

In principe wordt er verzameld bij de Oude Brouwerij in Mechelen (Hoofdstraat 53, 6281 BB Mechelen). Er zijn echter een aantal opties ontstaan om naar het hotel in Luxemburg af te reizen.

Kijk even naar de mogelijkheden op het forum en kies..

Gr. Peter
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Rider »

Weersverwachting is niet echt best :-" 8-) :hello1:

http://www.weeronline.nl/Europa/Luxembu ... ui-tabs-12
Don't look back!
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door NZMSLex »

Klopt, rijden met zon en dertig graden daar krijg je alleen maar heeeel veel dorst van!!!!!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door NZMSLex »

Waarde Fazeristi,

Vanochtend mooi op tijd vertrokken om naar Drenthe te rijden. Eerst binnendoor, daarna de snelweg. Om 14.30 u waren de Aprilia en ik weer thuis. Moe, maar tevreden over een gezellig Fazer-weekend.
Bedankt O3 dat je weer een mooie plek hebt weten te vinden! Supergoed!!! Dank aan de route-verzinners en de voorrijders om het mooie toeren mogelijk te maken.
Leuk dat we een aantal sympatieke en gezellige jonge leden erbij hebben! Stoer dat Ilona gisteren gewoon is gaan rijden en dat ook prima heeft gedaan. Sterkte voor Tuono-Michel, en met het repareren van de mooie Tuono.

Natuurlijk wil niemand een schuivertje maken, maar helaas hoort dat soms bij motorrijden. De meeste motorrijders hebben dat zelf ook een keer meegemaakt. Gelukkig is iedereen hier volwassen mee omgegaan. Tof dat Coen Michel op de Pan wilde meenemen.

Graag tot een volgende keer beste Fazer-vrienden (volgende week op op zondag in Drenthe!),

Lex
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door SilverTip »

Ook wij zijn sinds een uurtje thuis, voldaan maar ook best moe van de hitte, maar we mogen niet klagen dacht ik zo...... we wilden zon en............ dat hebben we gekregen.
Zoals Lex schreef, wat kleinere en grotere incidentjes maar........ met een goed afloop voor de betrokkenen en de rest is maar plastic en staal.

Mooi om onze evenementen-commissie samen met Nicolette op volle toeren kamers te zien en horen regelen en daar was geen woord Frans bij :laughing6: beleefd "edoch" errugggg duidelijk.

We zijn sinds 2003 lid en genieten er nog iedere keer evenveel van.

Mooi land Luxemburg maar uuhhhh een beetje anders dan onze Deutsche Freunde :hello1:

Voor iedereen een fijne avond en Charles............we hopen dat je er de volgende keer weer bij kunt zijn :crybaby:

Vanavond m'n laatste biertje(s), daarna de vakantie-kilo's weer een beetje wegwerken en weer aan de slag met van alles en nog wat waar we geen zin in hebben, maar die helaas wel moeten gebeuren om dit soort uitstapjes te kunnen blijven maken :-"

Groetjes en bedankt voor het fijne weekend.

Mies en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Rik »

Ik ben ook thuis hoor. Om ca. 17:00 uur ben ik liefdevol binnengehaald.
Daarna de MT-09 ook maar nog even geknuffeld en ontdaan van de nodige insectenresten.

Ik heb me dit weekend wederom prima vermaakt met deze motor. Toch weer 1000km erbij op de teller.

Bedankt iedereen, het was een prachtige mooie deelnemersgroep. Erg gezellig en ook nog eens een mooie omgeving.
Ik hoop niet dat het er altijd 37graden is... Pfff wat was dat warm.

Leuke foto's (zoek ze er ff tussen die honderden fotos uit aub) stuur je naar webmaster@fazer.nl.
Kan ook via www.wetransfer.com
Gebruikersavatar
Ronald
72 kW
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 19 nov, 2007 20:15
Locatie: Gorinchem

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Ronald »

Hoi,

Dank aan alleen die het weekend georganiseerd hebben.
Na wat jaren weer mee gegaan , maar was weer gezellig TOP.
Natuurlijk lekker gegeten en de nodige biertje achterover getikt, goed voor een betere wegligging. :scratch:
Nu toch over wegligging gesproken.....en voor die gene die in ons groepje reden, heb nog een standje Sport gevonden in de elektronica en ben nu weer happy, want hij rijd nu weer strak door de bochten. \:D/

Tot een volgende toertocht.

Groetjes Ronald en Andrea.
"Indien je vreugde wilt vermenigvuldigen, moet je haar delen."
Rubenn
50 kW
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 mei, 2015 20:59
Locatie: Utrecht, sterrenwijk

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Rubenn »

Ook gisteren thuisgekomen, erg leuk weekend heerlijk kunnen rijden
Vandaag flink aan de poets vanwege de vele insecten e.d.

De toertochten waren erg mooi mijn dank hiervoor routemakers!!! :notworthy:
Eerste echte buitenlandrit met de rode 1000 maar het beviel hem erg goed gelukkig.

dank allen voor de gezelligheid.
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Fazerfun »

Ronald schreef:Hoi,

Dank aan alleen die het weekend georganiseerd hebben.
Na wat jaren weer mee gegaan , maar was weer gezellig TOP.
Natuurlijk lekker gegeten en de nodige biertje achterover getikt, goed voor een betere wegligging. :scratch:
Nu toch over wegligging gesproken.....en voor die gene die in ons groepje reden, heb nog een standje Sport gevonden in de elektronica en ben nu weer happy, want hij rijd nu weer strak door de bochten. \:D/

Tot een volgende toertocht.

Groetjes Ronald en Andrea.

Zo heb ik toch een dag geloofd dat ik sneller ben dan jij, Ronald :color:. Iedereen bedankt voor een heel mooi weekend, wat hebben we weer geboft. Ik vond vanochtend zelfs een mailtje in mijn inbox dat mijn telefoon gevonden is in Remich :-) . Tot de volgende keer!

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Michel_M
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 14 mar, 2016 19:47
Locatie: Tilburg

Re: Fazerweeekend 26 t/m 28 augustus 2016

Bericht door Michel_M »

Zo, ook ik ben gisteren gewoon weer thuis gekomen incl. alle bagage (waarvoor dank Koen!) maar zonder Tuono.... :-?

Zaterdag een hele mooie route gereden tot 1 bepaalde bocht.
Ging er redelijk schuin in, maar niet extreem, toen ik het einde van de bocht kon zien gooide ik hem nog bewust iets platter en daarna onbewust heel erg plat.....
Ben gewoon over de grip van de voorband heen gegaan, achteraf kwam ik erachter dat er 2 oneffenheden zaten in de weg die ik compleet gemist heb. Dat vond de voorband niet zo tof helaas.
Ging met een aardige snelheid, in ieder geval 100+ km/h. Tot mijn grote verbazing kon ik meteen weer opstaan uit de berm en de killswitch letterlijk uit graven (motor draaide nog met achterwiel los in de lucht).

Na een hele hoop tegenslagen om de sleepdiensten te bereiken (nergens bereik!) is het eindelijk gelukt om de ANWB te bellen.
Daar hebben Koen en ik vervolgens nog 3,5 (!) uur op moeten wachten, maar uiteindelijk is de Aprilia wel netjes rechtop afgevoerd naar een Aprilia dealer in Luxemburg stad.
Heb vandaag al contact gehad met de vervoerder en hij komt binnenkort naar Nederland naar een garage in de buurt.

Voor de ramptoeristen onder ons heb ik even een album in elkaar geflanst met foto's (met dank aan Rik!) --> http://imgur.com/a/H1rAn :roll:
Afbeelding

Was wel weer voor de rest een heel gezellig weekend in een heel mooi plaatsje. Ga zeker nog een keer terug naar Luxemburg (alleen dan dat stuk ietsjes rustiger aan :-" )!

Jullie zien mij wel weer verschijnen, wellicht nog met de Tuono-zombie en anders op een andere fiets. :enjoy:
Triumph Speed Triple '14 - Suzuki GSX-R 600 '06 - Suzuki GSX-R 600 '02
Plaats reactie