Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Gebruikersavatar
Raceblu07
50 kW
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 22 feb, 2016 21:01
Locatie: Zoetermeer

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Raceblu07 »

Ook wij zijn thuis na een lange dag (best vermoeiend) sturen.
Echt TOP dagen gehad met super weer :glasses7:
Mooi hotel met schitterende kamer waar menigeen jaloers op was. Ook lekker gegeten en dit voor zo'n 130 euro. Goed geregeld!! Voor herhaling vatbaar.

Eerste dag licht de grond gekust maar verder ging het rijden prima. Fijne stuurweggetjes en prachtige omgeving.
Heel wat kilometers gemaakt zo dit weekend.

Heb gelukkig alle schuine mannengrappen weten te doorstaan. Hele leuke groep zo met elkaar. Veel gelachen :-D

Iedereen geweldig bedankt voor de gezelligheid!! :thumbright:
Gert en Michel bedankt voor de mooie routes en natuurlijk dank aan de voorrijders.

Rik fijn dat je terug in het drukke Nederland de files mooi hebt weten te omzeilen. Dit schoot zo lekker op.

Groetjes Raceblu Ada
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Rik »

De vorige berichten zeggen het al. Was wel een van de betere hemelvaartweekenden van de club denk ik. Perfect weer en een heel mooie omgeving om een beetje rond te tuffen op een Fazer, MT of iets anders op twee wielen.
De routes waren top!
Ik zal niet uitwijden over de nukken van de TomTom400. Daar ging het al gebieg over afgelopen weekend.

bedankt voorrijders natuuijk alle deelnemers.
Zie de foto's in het album op facebook en binnenkort in het album op de website.
Sturen jullie je leukste foto's zsm even op aub!

Ben je enthousiast geworden van de verhalen? Schrijf je nog even snel in voor het clubweekend in augustus!
HansL
105,2 kW
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 21 mar, 2011 21:35

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door HansL »

Ondanks een haperende gezondheid heb ik een fantastisch (verlengd) Hemelvaart weekend gehad en wil iedereen bedanken voor de gezelligheid.
Leuk om kennis gemaakt te hebben met de nieuwe leden en ook leuk de oude leden weer eens te zien.
Het weer was fantastisch, de routes waren super en mijn motor subliem.
Natuurlijk was ik weer in staat om iedereen kwijt te raken…. (het is een gave), zoals ook gisteren. Ik heb de gehele route naar Mechelen uitgereden, maar er was nog geen enkel clublid bij de Oude Brouwerij. Of ze waren alweer weg, die kans is waarschijnlijk groter…. (plm. kwart voor drie)
Gert en Mies dank voor de inspanningen voor de routes.
Audrey dank voor de organisatie.
Dapper dat jullie het weer zo lang met mij hebben uitgehouden.
Hopelijk tot een volgende rit of evenement.
Groet Hans (“Snah”)
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door hans l »

Zal kort zijn:

Super gehad \:D/
Michel_M
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 14 mar, 2016 19:47
Locatie: Tilburg

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Michel_M »

Zo, wat mij betreft ook een meer dan geslaagd weekend!
Was een leuke club zo, heel gezellig en toch wel leuk om met al die Yamaha's (en verdwaalde Kawas/BMWs) op pad te zijn.

Vond de aanpak om het in kleine groepjes op te splitsen ook heel goed werken! Dat rijd een stuk fijner dan in 1 lang lint.

Hoogtepunt was wat mij betreft toch wel de rit van vrijdag. Denk dat ik in Duitsland nog niet eerder zo fijn heb gereden.
Mooie wegen met mooi asfalt en eigenlijk niet druk. Gewoon 180 km echt sturen! :enjoy:

Bedankt voor het organiseren van deze rit, het maken van de routes en het voorrijden!
En nu snel kijken of ik vrij kan krijgen op 26 augustus voor het andere weekend!
Triumph Speed Triple '14 - Suzuki GSX-R 600 '06 - Suzuki GSX-R 600 '02
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Peter_Smith »

Hoogtepunt was wat mij betreft toch wel de rit van vrijdag. Denk dat ik in Duitsland nog niet eerder zo fijn heb gereden.
Mooie wegen met mooi asfalt en eigenlijk niet druk. Gewoon 180 km echt sturen! :enjoy:

Helemaal mee eens. Wat een geweldige wegen hebben we gereden :bounce:
Wanneer gaan we weer?
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo allemaal,

Het filmpje is klaar van het Hemelvaartweekend. Het staat in een afgeschermde omgeving van YouTube, waardoor het alleen te vinden is via de volgende link:https://youtu.be/OxdRDXyqZNs
Vanwege de hoge bitstream is het beeld in YouTube een klein beetje schokkerig. Wil je een scherper en schokvrij beeld, kan het filmpje overgezet worden op een andere datadrager, zoals usbstick of BlueRay schijf. Wil je dat, dan kan je even mij per mail hiervan in kennis stellen.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Rik »

:enjoy: \:D/
Leuk Gert, bedankt

Neem je een paar geheugen kaartjes extra mee volgende week :-" :-"
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door hans l »

Ziet er weer mooi uit :notworthy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Hemelvaartweekend 5 t/m 8 mei 2016

Bericht door Charleyr »

Gert Roelofs schreef:Hallo allemaal,

Het filmpje is klaar van het Hemelvaartweekend. Het staat in een afgeschermde omgeving van YouTube, waardoor het alleen te vinden is via de volgende link:https://youtu.be/OxdRDXyqZNs
Vanwege de hoge bitstream is het beeld in YouTube een klein beetje schokkerig. Wil je een scherper en schokvrij beeld, kan het filmpje overgezet worden op een andere datadrager, zoals usbstick of BlueRay schijf. Wil je dat, dan kan je even mij per mail hiervan in kennis stellen.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Mooi filmpje Gert.
Ik hoop dat de komende week in Frankrijk , voldoende mooie beelden worden gemaakt en je tijd hebt om dan alles te verwerken in een aantal video clips.
Maak je geen zorgen hoor, ik zal proberen om ook voldoende materiaal aan te leveren :-D :-D :-D :-D :-D
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie