VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Ronald_Roelofs
25kW
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 08 jul, 2015 22:21

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Ronald_Roelofs »

Ik ben erbij! :enjoy:
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo allemaal,

De vro-dagen zitten al bijna vol. Ongeveer 2/3 van alle leden die meedoen hebben reeds betaald. Mijn advies is aan de leden die nog niet betaald hebben dat wel zo snel mogelijk te doen, omdat we gesteld hebben dat het tijdstip van betaling bepalend was. Het zou sneu zijn voor diegenen die zich al vroeg hebben ingeschreven maar nog niet betaald hebben, hierdoor hun plaatsje op die vro-dag mis zouden lopen. Er zijn nog maar vijf plekken vrij en dan zitten we vol.
Tot nu toe zijn het aantal leden op de vro-dagen redelijk gelijkmatig verdeeld. Over 2 weken kom ik met de lijst met de namen van de deelnemers. Net zo als Odrie dat doet met de buitenlandse weekenden.

Groetjes
Gert
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo allemaal,

Zoals toegezegd kom ik met de lijst van inschrijvingen voor de leden van de VRO op de respectievelijke data 19 september, 11 oktober en 24 oktober in 2015. De lijsten zijn geplaatst bij het hoofdstuk ritten en evenementen op dit forum.
We verzamelen rond 09.45 uur op het industrieterrein Bakestein in Zwijndrecht. Dit is te bereiken om aan te rijden via de A16, afslag Hendrik Ido Ambacht / Industrie Zwijndrecht (afslagnummer 23 van de A16.) Hierna volg je de weg richting Industrie Zwijndrecht, waarna je bij het vlakbij gelegen industrieterrein uitkomt. Je bevindt je dan op de Hendrik Ydenweg. Bij de kruising met de Langeweg ga je linksaf en daarna bij de 1e rotonde rechts en rij je het industrieterrein in. Vlak na die rotonde ga je de 1e rechts en dan weer links. De locatie is Daltonweg 19 in Zwijndrecht.
We beginnen om 10.00 uur met de VRO.
Er is nog ruimte voor enkele plekken. Het maximum aantal deelnemers hebben we gesteld op 10 en tot nu toe heb ik op de respectievelijke data 8, 9 en 8. Er kunnen dus 5 leden nog meedoen en dan zitten we helemaal vol.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Rik »

Super geregeld Gert! :thumbleft:
Ik ben erg benieuwd.
Die paar vrije plaatsen worden ook nog wel bezet.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door SilverTip »

Helemaal Top Gert, zal best veel werk zijn om alles te organiseren en dat doe je toch maar mooi even allemaal :thumbleft:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Gert Roelofs »

Het gaat lekker zo. Er is nog maar 1 plekje vrij en dat is voor de zondag 11 oktober. Zaterdag 19 september heb ik er 10. Zondag 11 oktober zijn er 9 en zaterdag 24 oktober ook 10.


Groetjes
Gert
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: VOORTGEZETTE RIJOPLEIDING

Bericht door Gert Roelofs »

De laatste plek is nu ook gevuld. In totaal zijn er nu 30 leden die van deze voortgezette rijopleiding gebruik maken.
Komend weekend krijgen de groep deelnemers van 19 september allemaal een mailtje toegestuurd met daarop de nodige gegevens.
Bij de andere 2 groepen wordt dat dan het weekend voor 11 resp. 24 oktober.

Groetjes
Gert
Plaats reactie