FazerFacts maart 2013

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pdej
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 14 mei, 2007 21:25

FazerFacts maart 2013

Bericht door Pdej »

Door een technisch probleem heeft het iets langer geduurd dan gewenst maar hij staat nu online. \:D/
Ik wens jullie veel leesplezier. :read2:
Na elke bocht komt weer een nieuwe bocht. :-)
Patrick
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: FazerFacts maart 2013

Bericht door SilverTip »

Hij is weer mooi gevuld, compliment :notworthy:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Biggs
105,2 kW
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 23:28
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: FazerFacts maart 2013

Bericht door Biggs »

Weer een mooie Fazerfacts. Toch wil ik graag in gaan op het stuk van Ben, onze ex voorzitter.

Ben, JIJ bedankt voor de hartelijkheid wanneer ik je sprak. Ik ben één van die leden die niet (meer) zo actief zijn en rij helaas ook niet veel tochten mee, maar ik heb mij, mede door jou, altijd thuis gevoeld bij de club. Je was als voorzitter echt iemand die het clubgevoel naar voren bracht en daar hou ik van. Mensen die hun passie laten zien en, overdragen. Het is aanstekelijk.

Halverwege je stukje begin je wel wat vreemd te praten over iets uit Italië ofzo, maar ja, je kunt niet alles hebben. :tongue3: Hebben ze bij die motorclubs van die merken ook een technische dag....ik hou op.

Ben bedankt en we spreken elkaar. :thumbup:

Thanks buddy :notworthy:

Ronald BIGGS
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed wordt duurder!

Trots om in Motoplus "Mijn Trots" te staan: http://www.motoplus.nl/blog/magazine/ui ... -hoekstra/
Gebruikersavatar
BEN B
105,2 kW
Berichten: 653
Lid geworden op: do 09 dec, 2004 9:55
Locatie: Amersfoort

Re: FazerFacts maart 2013

Bericht door BEN B »

Biggs schreef:Weer een mooie Fazerfacts. Toch wil ik graag in gaan op het stuk van Ben, onze ex voorzitter.

Ben, JIJ bedankt voor de hartelijkheid wanneer ik je sprak. Ik ben één van die leden die niet (meer) zo actief zijn en rij helaas ook niet veel tochten mee, maar ik heb mij, mede door jou, altijd thuis gevoeld bij de club. Je was als voorzitter echt iemand die het clubgevoel naar voren bracht en daar hou ik van. Mensen die hun passie laten zien en, overdragen. Het is aanstekelijk.

Halverwege je stukje begin je wel wat vreemd te praten over iets uit Italië ofzo, maar ja, je kunt niet alles hebben. :tongue3: Hebben ze bij die motorclubs van die merken ook een technische dag....ik hou op.

Ben bedankt en we spreken elkaar. :thumbup:

Thanks buddy :notworthy:

Ronald BIGGS
Signore Biggs,

'Gratie' for die complimenti :notworthy: Voel me vereerd!

En nee, niet zomaar op een ander 'fiets' maar wel een beetje rondkijken. Kan maar zo zijn nu Yamaha dit heeft gelezen de nieuwe FZ1 versneld van de lopende band gaat lopen... :laughing6: Who Knows (live by J.Hendrix, 1969)

Voorlopig nog even de FZ1-naked!

Ciao amico,
BenB 8-)
Plaats reactie